Hva slags Gamecube-spill har du lyst å kjøpe i ...

Jeg så Baten Kaitos i butikkhyllen i byen som jeg fikk lyst å kjøpe, men daværende økonomi stoppet meg. Egentlig er det ikke så farlig for jeg har jo den japanske utgaven. Det er allikevel godt å ha det spillet på ett språk som jeg ikke strever i like stor grad som japansk.
I samme butikk fikk jeg også øye på X-men Legends som jeg lenge har siklet etter, men heller ikke det fikk meg til å svi av 499,-. Den hadde jeg lyst pga multiplayeren og er det beste X-men-spillet til Gamecube.Og sist og ikke minst fant jeg frem til TS3 som jeg ble utrolig glad for å finne. Multiplayer deluxe. Need I say more. Dessuten er jeg utsulta på noen nye og gode FPS.
Tre gode spill på en og samme dag. Da thing er at jeg må vente helt mot slutten av mai før jeg kan kjøpe noe av det og innen den tid har også Starfox Assault sluppet løs. Ett spill som jeg bare må ha for jeg gikk glipp av Lylat Wars. Det er faktisk så mange spill til Gamecube at jeg har så store problemer med velge hva jeg skal ha, at det er like greit å vente på Zelda-spillet. Da sparer jeg endel kroner og lever godt og lenge på god mat og sånt. Til slutt må jeg bare si at det frister meg å kjøpe to broadband-adaptere, den ene til storebroren, og MK:DD-pakke til gjesterommet i Kauto.

Opprinnelig skrevet av Amon@04.05.2005, 04.15
Det er faktisk så mange spill til Gamecube at jeg har så store problemer med velge hva jeg skal ha...
215405​
:ler: :ler: :ler:

Ahhh.. Takk skal du ha, du gav meg en god latter der, skikkelig morsomt...

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, LOL for Lamecub har jo bare tre spill som er verd å spile, å restn er får ONGER!

Jeg har såpass mye backlog at jeg ikke kommer til å kjøpe meg noe nytt GC-spill i mai.

Lodin

Der Waaaah
Har jo kommi sinnsykt mange bra spill til GCen i det siste da. :rulleøyne:
Nei, kommer nok ikke til å kjøpe noen spill til den i mai.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hva jeg har lyst til å kjøpe? Zelda. Det kan bli en anelse vanskelig å gjennomføre.

Jeg har fortsatt en del å ta opp igjen etter eksamensperioden, Baten Kaitos, Eternal Darkness, Resi4 once more.. Mai-behovet for spill er ikke overtredende i år.

Vet ikke enda ikke om Zelda kan regnes som et mai-spill....men det skal hvertfall skaffes når det kommer! :tommelopp:

Jeg kan fortelle deg, min halvgode venn Camrot, at fem (+2 broadband-adaptere og Gamecube) spill er ganske mye for en en måned. Det vil jo koste opp mot 4. 800,- i en måned og når du ser hva jeg har postet i "Hva har'u lyst å skaffe deg til håndholdte Ninty-konsoller... " så blir det mer enn jeg har å rutte med. Det er ca. 10.000,- hvis du lurte og leia koster 3.500,- i måneden + telefonregning som kan komme opp mot 1.000,- til 1.500,- i måneden. Da sier det jo seg selv at det blir lite til overs til innkjøp av Gamecube-spill og at 4 spill er mye. Dette er egentlig avsporing, så jeg håper at du kun svarer hvis du har noe å legge til i emnet. Sjalabais for nå.

Kilik

Lokal moderator
Må si det har vært lite å glede seg over på GC-fronten de siste månedene. Etter RE4 i januar, har den lilla boksen få stått i fred for min del...

Ahh. Jeg trodde vi bare snakket om nye spill, og ikke de som kom ut i fjor...:p

Og for å si noe relevant til emnet: Nei, jeg skal ikke kjøpe noe for cuben i mai, slik det også har vært i april, mars, februar og januar... Killer 7 (15 july) frister foresten litt...

Åh, søren. Jeg glemte å nevne enda ett utgiftspost. Nemlig Gamecubes beste spill i følge NGC Magazine: Resident Evil 4. I tillegg har jeg lyst å bestille 10- 12 spill fra spider-man sine website. Super Bust- A- Move Advance er en av dem. GBC-spillet i serien gjordte meg hekta og nå har jeg lenger ikke GBA SP, så da passer det fint å oppgradere til litt bedre grafikk. ;)

Jeg må nok si meg enig med resten. Det er ikke så veldig mange spill som frister på Gamecuben for øyeblikket. Men hvis det skulle bli et spill så må det nok bli Baten Kaitos, men det kom jo i april en gang, så det er vel egentlig ikke et mai-spill. Ja, så er det jo Resident Evil 4, men jeg er litt usikker om jeg skal ha det til GC, for Capcom kommer helt sikkert til å legge med noe ekstra snacks til PS2-versjonen. Og når jeg har minst 40 spill jeg ikke har rundet, så har jeg god tid til å vente på den.

Du kan komme med det du kan komme på av spill til Gamecube som du har lyst å kjøpe i mai. Det kan være ett spill som du lenge har siklet etter, ja så langt tilbake som launch-spillene. Så, det er ikke noe grunn å holde tilbake kjøpsplanene, hvis spillene ikke er utgitt i mai-måned. Poenget med emnet var at jeg ville at Ninty-fansen skulle dele kjøpelysten deres med oss.

Men, kjære Egle. Skal du vente på PS2-versjonen av RE4? Hva om det kommer på tilbud til GC før den? Skal du likevel vente? :ehm...:

Hehe, jeg har over 190 Ninty-spill og jeg trur ikke jeg har runnet mer enn 10% av de. Suger nemlig i spill. Det meste er vanskelig. :( Men, jeg elsker Nintendo. :)

Eg har tenkt å kjøpa Prince of Persia, både Sands of Time og warrior within. Dei har eg ikkje, og har veldig lyst på dei, så då trur eg eg skal kjøpa dei. Må berre finna den billigaste staden.

Eg er ikkje nokon storkjøpar av spel, og synest det er bortkasta penger å kjøpa spel eg ikkje rundar. Når det i tillegg er så travelt for tida, held det meg igjen frå å kjøpa noko. Ein konsekvens av dette er jo at det finst vanvittig masse bra som berre ventar på meg. Så eg kan plukka frå øverste hylle, og det er jo bra. :) For meg er det nok av spel til GC som eg bør kjøpa.

Den samme holdningen trur jeg er sunt for meg også. :) Etter år med intens fanboyisme, så trur jeg det er best sånn. Men, denne MK:DD-pakken må jeg nesten kjøpe og de to bredbånds-adapterne. Bortsett fra det skal jeg holde meg unna Ninty-innkjøp. Får heller vente med RE4, K7, X-M:L, TS3, S:As og BK til senere tid og om X-M:L og TS3 rekker å bli solgt ut før jeg rekker å kjøpe de så får det være sånn. :tommelopp: BK har jeg på japansk som jeg faktisk er ganske så fornøyd med, tross teksten. Det viktigste blir jo sagt, så da får jeg jo litt hjelp. Og, de andre tror jeg ikke blir så vanskelig å oppdrive etterpå.

Opprinnelig skrevet av Amon@04.05.2005, 17.13
Men, kjære Egle. Skal du vente på PS2-versjonen av RE4? Hva om det kommer på tilbud til GC før den? Skal du likevel vente? :ehm...:
215580​
Hehe, ja, jeg vet, men hvis jeg får vite at PS2-versjonen ikke inneholder noe særlig ekstra, så går jeg selvsagt for GC-versjonen. Men hvis den kommer til å inneholde noe ekstra kommer jeg til å vente til PS2-versjonen blir billig. Ja, jeg vet det er sinnsykt lenge til, men jeg har så mange spill å spille i mellomtiden så det gjør ingenting. :) Dessuten pleier jeg nesten aldri å kjøpe spill med en gang de kommer ut. Venter heller litt og får to spill for samme prisen.

Opprinnelig skrevet av Thinaran@04.05.2005, 09.48
Ja, LOL for Lamecub har jo bare tre spill som er verd å spile, å restn er får ONGER!

Jeg har såpass mye backlog at jeg ikke kommer til å kjøpe meg noe nytt GC-spill i mai.
215425​
JA JA vis du trur spill som inneholder vold sex mord, osv. er for voksne (Noe som det også er) Så tar u nok feil. Spill som GTA, spiller 9-14 åringer for å føle seg "tøffe". Mens spill som Super Mario Sunshine er ment for alle, spiller de det ikke. Det er ikke "tøft" nok. Vi voksne ser etter historie og kvalitet på spill. I stede for vold og mord.( Slik er det i allefall ikke i min vennekrets, og andre jeg kjenner. ( jeg har full respekt for de som liker slike spill ) , men de må ikke tro de blir tøffe av det. Og de må ikke gå glipp av alle de bra spillene som ikke inneholder vold o.l. For der er så mange bra spill som ikke går ut på å slå ned folk. Mange av disse finner du på coolcube.

De som spiller nintendo er sofistikerte og kunsteriske. De er mer intelligente.
De som spiller PS2 er mindre sofistikerte. Og mer late, og mindre intelligente.
De som spiler x-boks er a-sosiale.

LOL hørte dett på en tv sending da jeg var i amerika. Og jeg er av samme mening.
:tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Egle+04.05.2005, 19.35-->
<!--QuoteBegin-Amon
@04.05.2005, 17.13
215580​
Hehe, ja, jeg vet, men hvis jeg får vite at PS2-versjonen ikke inneholder noe særlig ekstra, så går jeg selvsagt for GC-versjonen. Men hvis den kommer til å inneholde noe ekstra kommer jeg til å vente til PS2-versjonen blir billig. Ja, jeg vet det er sinnsykt lenge til, men jeg har så mange spill å spille i mellomtiden så det gjør ingenting. :) Dessuten pleier jeg nesten aldri å kjøpe spill med en gang de kommer ut. Venter heller litt og får to spill for samme prisen.
215618​
[/b]
Thinaren sitt innlegg er nok et sarkastisk svar til posten over.

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av gamesnipe@05.05.2005, 13.54
De som spiller nintendo er sofistikerte og kunsteriske. De er mer intelligente.
De som spiller PS2 er mindre sofistikerte. Og mer late, og mindre intelligente.
De som spiler x-boks er a-sosiale.

LOL hørte dett på en tv sending da jeg var i amerika. Og jeg er av samme mening.
:tommelopp:
215940​
Hva med oss som har alle?
It HAS to be BLACK or WHITE!!!