Hva slags Gamecube-spill har du lyst å kjøpe i ...

Opprinnelig skrevet av Kilik@05.05.2005, 17.17
Hoho...Game of The Month: April 2005
216013​
Haha, genialt :D

Men for å holde meg til topic: Nei, jeg skal nok ikke kjøpe noen GameCube-spill denne måneden. Det begynner å bli veldig lenge siden jeg kjøpte et spill til noen plattform. Det eneste spillet jeg vet jeg skal kjøpe i nær fremtid er God of War i juni, men det er til PS2. Hvis Geist skulle dukke opp i Europa i juni, da kan det godt hende at jeg kjøper det.

Blir nok lenge til jeg kjøper spill til GC.
Venter bare på det store spille: The Legend Of Zelda.

Er det noen andre spill som kommer i år, som er bra??

Nei, skal nok ikke ha noen GameCube-spill i mai. Har ingen planer om noen andre spill i mai heller (utenom TimeSplitters: Future Perfect til XBox, men det kom jo ut for en liten stund siden).

Blir nok lenge til jeg kjøper spill til GC.
Venter bare på det store spille: The Legend Of Zelda.

Er det noen andre spill som kommer i år, som er bra??
Geist og Killer 7 kommer i juni i Nord-Amerika, og de er for øyeblikket de eneste titlene jeg ser fram til på GameCube (i tillegg til The Legend of Zelda). Men det er ikke sikkert disse kjøpes, for jeg gidder ikke å kjøpe spill jeg legger fra meg etter 15-20 minutter. Men de virker interessante.

Pokémon XD ser jeg også fram til, men da bør det være så bra som Nintendo lover, og gjerne bedre!

Fire Emblem kommer i noevember (i Nord-Amerika), men interesserer ikke akkurat meg så mye.

Kjøe spill til Gamecube i Mai?
Jodda, må prøve å få fingrene i StarFox Assulat, som jeg enda ikke har prøvd. Spørs på hvordan det blir med penger :) .

Opprinnelig skrevet av Novastrum+05.05.2005, 17.21-->
<!--QuoteBegin-gamesnipe
@05.05.2005, 13.54
De som spiller nintendo er sofistikerte og kunsteriske. De er mer intelligente.
De som spiller PS2 er mindre sofistikerte. Og mer late, og mindre intelligente.
De som spiler x-boks er a-sosiale.

LOL hørte dett på en tv sending da jeg var i amerika. Og jeg er av samme mening.
:tommelopp:
215940​
Hva med oss som har alle?
It HAS to be BLACK or WHITE!!!
216017​
[/b]
tja da må du vel bli. sån passe sofistikert. passe intelligent. Og meget kunsterisk men veldig a-sosial.

Noe sånt. Er det din rette besrivelse????
:tommelopp:

Novastrum

Feminist-elitist
Passe sofistikert, intelligent, litt kunsterisk, passe a-sosial.

Definisjon av meg, idag. Heldigvis er ting alltid i forandring. :konge:

Tror nok ikke jeg kjøper noen spill denne måneden heller. Siste spillet jeg kjøpte var SSX 3 når det var nytt til PS2.

Bytte er tingen! :tommelopp: