Hva Sony har å by på fremover

Lodin

Der Waaaah
Basically, you pay either $18 for three months or $50 for a year (plus 3 additional months if you sign up for the full year now). Each month new games will be available for you to download and play as long as you keep your subscription active. For the initial month, you'll get access to Wipeout HD, selected Minis, including Fieldrunners and Age of Zombies, PSOne Classic Rally Cross, Qore epsidoes, and an inFamous "Full Game Trial" (with option to purchase the full downloaded game and continue where the trial ends).
hrrm

Drauden

SGs kollektive lillebror
[yt]-fhT5aKpd9s[/yt]

inFAMOUS eide. Dette ser ut til å eie mer.

Vil selge min PSP.

Eh... PSP har tapt. Trist, egentlig. Den som var så fancy og lovende ein gang for mange år siden. Jaja, har fortsatt porten av Cave Story å kose seg med!

Persona 1 suger.

Førstepersons fangehullskravling suger.
Ikke nødvendigvis, Strange Journey er veldig underholdende. Det er bare det at Persona 1 rett og slett ikke er et godt spill. Kjedelige dungeons (det meste ser ut som ordinære kontorer) og dødskjipt kampsystem.

Hvordan har PSP tapt? Sammenliknet med DS, naturligvis, men det er vel likevel den uten sidestykke mest populære bærbare konsollen i historien hvis vi ser bort fra Nintendos enheter? I følge VGChartz (ja, jeg veit) har den solgt 60 millioner enheter, langt mer enn både 360 og PS3. Temmelig imponerende, isolert sett.

Spiller Assassins Creed på PSP-en min om dagen, ganske imponerende stykke arbeid fra et teknisk perspektiv, og fornøyelig nok så langt, selv om spillet ikke lever helt opp til potensialet i franchisen. Tror Sony kan snu denne kampen i runde to, de trenger vel egentlig knappest å lage en ny maskin. Pynt på utseendet, fiks UMD-import, og dump prisene (PSP til 1000 kr vs 3DS til 2500), spytt mer penger i utvikling, så holder maskinen fint noen år til.

Lodin

Der Waaaah
Ryktene sier at den neste PSPen er en Go med telefon innebygd. Ericson står da for selve ringekomponentene. Rimlig opplagt at det blir den nye Ngage.

Persona var forøvrig PSP porten for de av dere med PS3 som hadde gleda seg.

Kilik

Lokal moderator
Over 60 mill worldwide ifølge Sony. På linje med totalsalget til NES det. Den gjør det fortsatt meget bra i Japan hvor den har solgt klart mer enn Wii. Softwaresalget derimot er ikke mye å skryte av. Sist jeg sjekka hadde den en gjennomsnittlig attach rate på bare 4 spill. Den holder vel seg på det vestlige markedet i to år til, sikkert 3-4 år i Japan. Personlig har jeg ikke brukt PSP-en siden God of War og Patapon, dvs over to år siden... =/

Sony Ericsson to launch PSP Phone?
Ser for meg en blanding av Xperia X10 og PSP Go...

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Rykteme sier noe om "... en hybrid mellom en Samsung Captivate og PSP go-konsollen." og det høres unektelig sexy ut for meg.

Fordi den er for barn?