Hva Sony har å by på fremover

demake

Seksuelt godteri
Det der spillet altså. Det skal jeg ikke ha.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
alles favorit monokrom svart/hvit hipster indie spill Uferdige Svanen kom ut på PSN i går og har noen prøvd det
 

Lodin

Der Waaaah
Kjempebomberne klagde over at det er for dyrt i forhold til hva man får, men at det som er der er ganske fett. Her er det altfor mye på tapeten og for lite spenn for tida.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er vel sånn at det krever Move, ikke bare støtter det?
 

Lodin

Der Waaaah
Nei, men de har lurt folk flest til å tru det siden de utelukkende har vist det fram med waggle. Er dog vistnok et av de beste spilla til det, men det støtter padde og.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hmm. Da er det kanskje noe jeg vil plukke med meg
 
Konami has released a patch for the PlayStation 3 version of psychological horror sequel Silent Hill Downpour.

Originally released in March 2012, Downpour shipped with a number of niggling issues, all of which now appeared to be rectified via the patch.

The update, available from PlayStation Network, implements the following fixes among others:

-Improved frame rate
-Fixed save game system
-Fixed bugs in ‘Homeless’ side quest/mission
-Several other performance enhancements/bug fixes
^^
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Sony har en 2.0-patch til Vita å by på i dag. Det meste er nevnt her:


Men de glemte å nevne det viktigste, du kan endelig ha nettleseren oppe samtidig som et spill. :p Så da kan jeg ha åpen Demon Contacting-FAQ-en mens jeg spiller Persona 2.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Javisst, tenkte å nevne det. Jeg fikk forøvrig mail med tilbud om 30 dagers gratis Plus som jeg slo til på (måtte inn og styre med facebook og drit dog), men det har ennå ikke dukka opp noen kode. Etiketter: Hm.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg fikk kode etter omtrent en uke, er sikkert en stakkar som må sende dem ut manuelt. Planlegger ikke aktivere den før PS+ for Vita er oppe.
 
Meh, ikkje fått den mailen. Evt oversett den.
edit. Fant mailen, men koden var ugyldig. Wtf?
JH75-ECNL-5A2H
Ser at Playstation Store ser anderledes ut på denne, offisielle, norske siden enn på maskina mi, så det blir nok oppdatert med plussinnhold til Vita her på berget også på kort sikt. Skulle berre gjerne fått litt datoer og sånt. Blæ.

Fekk mail med "eksklusiv og tidlig tilgang" til t@g, OBS kun for 3G-brukere. Så siden eg ikkje har 3G, værsågod.

NL8E-46NT-BG8C
 
Det har sikkert vært diskutert/spurt om før men har ikke hatt Sony siden PS2.
Er det mulig å registrere en bruker på Playstation network med norsk kredittkort, men engelsk tilhørighet?

Det er til spill på Playstation store til android (tegra 3). Du får satt lokasjonen til england der, men får ikke kjøpt noen spill.
 

Lodin

Der Waaaah
Du tenker på portene av gamle PS1-spill? Sony har en egen android app man bruker til å kjøpe og kjøre de med, med mindre man har en av mongotelefonene deres.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eller PlayStation Mobile-spill, som ikke er ute i Norge ennå (Super Crate Box :argh: ).

Uansett, før var det sånn at du kunne regge norsk Visa på amerikansk konto, men det fjerna de for flere år siden. Så nei er svaret der, altså.

Men: Jeg tror ikke det er noe i veien for at du skal kunne mekke deg en engelsk konto, kjøpe et forhåndsbetalt kort på nett, og handle med det.