Hva Sony har å by på fremover

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg var dritings i tillegg, skylder på det.

PS4 bakoverkompatibel? Nei, vi skal streame spillene
http://www.gamespot.com/news/playstation-4-will-stream-playstation-3-games-report-6404040

Blæh.

Ellers blir det jævlig vanskelig for meg å skulle holde seg unna PS4 på release og hakket for dyr sikkert hvis LG er en launch title. FFS, det var jo én av grunnene til at jeg kjøpte en PS3 i det hele tatt. Har heldigvis en Wii, PSP, 3DS, PS3 og en Xbox360 og en haug av spill jeg kan bytte inn og få 500kr på Games eller Gamestop som hjelper på, da.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Når klokka norsk tid er det snakk om?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Skulle gjerne sett på dette, men jeg kommer til å slokne lenge før den tid. Satser på at SG holder tråden oppdatert så jeg kan få Cliffs Notes når jeg våkner i morgen.

Lodin

Der Waaaah
Noen post en ny tråd når no konkret dukker opp.
Uansett er ryktet om at det følger med Eyetoye i pakka nok en gang dukka opp så da er nok kontrollen en Move også. Prisen blir på 429 og 529 for de to modellene som ingen vet hva inneholder. Det meste av online skal koste spenn, innkludert streaming av PS3 spiller som kjører med Gaikai sitt dill. Man kan styre PS4en med mobiltelefoner og padder, men grud veit hvor mye.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prisen blir på 429 og 529 for de to modellene som ingen vet hva inneholder.
Nesten seks hundre kroner er litt i overkant for en spillmaskin, spør du meg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers er Persona 4: Golden ute nå. 300 riksdaler på PSN, litt billigere (og en god del seinere) hvis du er som meg og bestilte det fra UK.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Dagens beste nyhet!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Selvom jeg har det på PS2?

(Utelukker det ikke!)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Som om ikke dette var instabuy nok fra før av, bringer David Bur inn Willem Defoe og da har ingen egentlig noe valg.

Uansett, hvis poenget er at det der ser corny ut, ta en kikk på behind the scenes fra Rango. De brukte sånn performance capture da folk skulle spille inn stemmene, så de drev og vasa rundt med rekvisitter og kostymer kjøpt for $5 på Wal-Mart i et lydstudio. Noen smakebiter her.