Hva spiller du for tiden?

Nei, artig det der. Sony så sikkert hvor mye jeg hata på God of War her på forumen og prøvde å bestikke meg med eksklusiv demo-axx. :p

Sånn ellers: Testa demoen akkurat og jeg kan slå fast at God of War fortsatt er det beste "spam én kombo hele tiden for autowin"-spillet. Litt rart at det nesten ser styggere ut enn PS2-spillene, men de fikser det vel før release.
Beviset på at det ikke er noen rettferdighet her i verden.

Jeg fikk ikke noe God of War 3 demo :emo:

Da jeg sjekka postkassa mi idag fikk jeg til min store overraskelse se en pakke. Det viste seg at play etter 7 månder har bestemt seg for at jeg skulle få Persona 4 til slutt. Persona 4 ble bestilt 1. april og jeg hadde helt glemt det bort. Go play!

Gleder meg til å se om spillet lever opp til skrytet det har fått.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Steike, minner meg om da jeg bestilte Yakuza derfra. Tror det tok nesten et helt år før jeg fikk det. ^^

Sånn ellers, jeg spiller Borderlands om dagen. Er akkurat ferdig med første område (dvs. jeg har akkurat most Sledge (uten å dø :mafia: )), og det river. Du veit spillet er bra når du tenker "jeg holder meg til et enkelt og greit våpenutvalg uten noe fiksfakseri, så jeg tar hagla med eksploderende patroner, SMG-en med giftkuler, skarpskytterrifla som skyter strøm og granatene som teleporterer inn i huet til folk".

Fikk spilt MW2 i rundt 3 timer i går kveld.

Hva skal man si? torsk er torsk å så går no spillet fremover. Man beveger seg til tider litt langt vekk fra "krig" får å heller la renspikka hollywood action ta over men hey, its fun.

Grafikken er oppdatert med bedre skygger som gjør ett hav av forskjell, det ser helt digg ut! men jeg vil ikke si jeg blir spesiellt imponert sammenlignet med Uncharted 2 e.l

Gameplay er det samma, samma og samma å det er det vi vil ha er det ikke?

Har ikke fått sett på MP delen enda, men tenker å teste i kveld.

Edit: Den veldig omdiskuterte delen der man skyter sivile er faktisk fet, artig at spillet spør deg om du vil ha valget om å skippe denne scenen før man starter på campaign.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Transfusion er den beste granaten.

Jeg holder på å coope playthrough 2 i Borderlands, der man bare kan starte på nytt på nightmare difficulty på samme måte som Diablo-spillene. De første bandittene begynner på level 32, men de aller fleste fiendene og monstrene har en eller flere former for badassery på seg. Når man møter på dyr som "BadMutha Fire Skag" i flokk (jeg bæsjer dere ikke) begynner det å ta på.

Hei Buggz, gidder du å fortelle meg om co-open er helt fantastisk og så lekende gøy som den var i Crackdown, eller det jeg lurer på er om det er gøy å løpe rundt med en kompis i det universet, hva gjør dere liksom, er det oppdrag basert på at to spillere kan ta de og lagt opp til å spilles sammen? Hvordan fungerer kjøredeler i co-op, sitter man på sammen eller flyr begge rundt med hver sin bil?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg synes det er mye artigere å spille Borderlands coop enn Crackdown noensinne var. Det man gjør er akkurat det samme som om man spiller alene: drepe ting, fullføre oppdrag, gå opp i level og finne bedre equipment. Alle bilene har plass til to og man kan ha to biler, så om man bare er to i stedet for fire kan man velge. Når man spiller i coop vil man alltid befinne seg på samme område, hvis en velger å gå til en ny sone vil den andre teleporteres etter.

Kort sagt, Borderlands eier hardt i coop.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Borderlands er noe samma båt som L4D synes jeg. Helt utvanna og middelmådig - nesten søppel - i énspiller, men en helt freesj og unik spillopplevelse i coop.

Jeg spiller Blaster brick med rakettkastere <3 Jeg er 32? tror jeg? men bruker ennå denna launcheren. Merk at brick har skillz for å øke antall raketter i hvert magasin, slik at jeg får skutt av 10 raketter ca. raskere enn en SMG før jeg må lade om.

D

Doctor Downs

Gjest
Plukka opp der jeg gikk fra Wario Land: Shake Dimension for flere måneder sida. Hvorfor slutta jeg å spille detta? Genialt. Wario er genial.

Bare for å få tråden på rett spor igjen:

Hei gutta hvorfor diskuterer dere FM her a alle vet jo at det ikke er et spill. :smug:

Har vel kanskje noe med at enkelte av oss har en merklig fascinasjon for tall og statistikk.
Litt av samme grunnen til at jeg elsker RPG-er. :smugdog:

On topic:
For tiden fordeler jeg min spilling mellom følgende titler.
(Siden jeg ikke oser av orginale tanker, velger jeg å la tidligere nevnte kommentarer om de enkelte titlene være representative for mine synspunkter. I stedet får dere en enkel liste.)

Football Manager 2010
FIFA 2010
Uncharted 2
Borderlands
Brütal Legend
GTA IV: The Lost and Damned

Jeg har hørt at det er gøy å edite excel-filer, kanskje jeg skal begynne med det. :smug:

Drauden

SGs kollektive lillebror
MGS4, prøver meg på noen emblems. Tar meg god tid på mitt andre run, og opplever mange flere easter-eggs enn det jeg trodde fantes. Så lenge jeg unngår de verste av filmene og ikke gidder å tenke på historien, er spillet sabla gøy.