Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er forbanna teit og en irriterende spill-trope som bare slenges med fordi det har vært med så lenge, men ikke det verste med Dead Space.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Har egentlig aldri tenkt så mye på om det er logisk i Dead Space, siden det er en sånn innarbeida spillmekanikk men ... ja, det er jo helsikkes teit. Akkurat i Dead Space kan man anta at ting har gått såpass til shits at folk ikke har hatt vett til å reagere skikkelig, men hadde vel akseptert bedre at ulike våpen/mods/etc. ble låst bort ulike steder for å unngå paniske handlinger.

Jeg driter i at ting i spill ikke gir mening, siden det er spill og det er liksom en del av spillaspektet: Fordele penger til det du har råd til og trenger. Prioritere og sånt. Er likevel ikke fan av butikken da, burde heller vært som SirkusMartin sier at man finner våpen istedetfor å kjøpe alt.

Nabbe

Har fin hatt.
Hei, patney, er det virkelig så jævlig mye mer logisk å finne diverse våpen strødd rundt helt tilfeldig enn det er å kjøpe det i butikker som tilsynelatende har eksistert lenge før alt gikk til helvete? ÅHEI JEG TRAMPET EN HARPUNSKYTESAK UT AV ET LIK WHOOOPDEEDOOO.

Meh. Hold så inderlig kjeft. Du snakker piss. Om du skal klage på noe i Dead Space, så klag på hvor generisk det er, klag på hvor tåpelig jævla bedriten historien er, klag på veldig sære greier du må gjennom for å komme videre (turret-greiene i enern anyone?), klag på hvor forbanna OTT det hele er.

Nok av ting å ta tak i om du vil gå løs på Dead Space-spillene, men å sitte og whine over at det "ikke gir mening" at du kan kjøpe våpen? Spis kuk.

Nabbe

Har fin hatt.
Øh. Ja. Var ikke fullt så sinna-sinna som det virket da, bare så det er sagt.

Dessuten, Martin, så må du ikke glemme at 1/3 av dine innlegg på SG er skrevet i caps. Ikke lat som du er Jesus nå ;)

Det skal ekstremt mye til for at jeg gidder å bry meg en døyt om historien i et spill
Først tenkte jeg; samme her. Så kom jeg på at det egentlig ikke skal så mye til; alt som kreves er at den ikke er bortinatta ræva—men det har jo vist seg å være forholdsvis sjeldent.

Spiller ikke så skrekkelig mye om dagen; CityVille føler jeg meg forholdsvis ferdig med, Spirit Tracks er kommet dit at jeg egentlig syntes det godt kunne vært ferdig (nettopp kommet til ørkenen), NSMB på DS er fortsatt artig. Det blir fort mest Tiny Wings og Drop7, og ellers jobb og festing og dop og greier. Har tittat på Dragon Age 2-trailerne, men det ser jo like heslig ut som eneren, så jeg føler meg vel egentlig godt og vel ferdig med å gi Bioware nye sjanser.

Kjøpte meg nylig Rhem 3 og 4, dette er sære saker. Bra puzzle-design, + grafikk som bokstavelig talt ser ut som den er fra 1994 (og ikke spesielt bra for 1994) må da være god butikk når disse tingene går for 20-30 dollar til Mac, men jeg er ganske fornøyd så lenge puzzlene er artige. Hvis noen har tips til Myst-sjanger-alternativer (utenom Myst) som faktisk er like bra designet og som er penere enn Rhem så er jeg all ears.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Dessuten, Martin, så må du ikke glemme at 1/3 av dine innlegg på SG er skrevet i caps. Ikke lat som du er Jesus nå ;)
Har allerede flere ganger kalt meg selv en dick for den tida, men kan godt gjøre det en gang til? Jeg var en solid dick da. Hva sier det?

Måkke komme her og komme her når jeg oser usikkerhet og skjønner at jeg tar feil vet du ;)

Novastrum

Feminist-elitist
Blitt litt iPadsing i helga. Og da har jeg testa dissa.

Slice It er det første som har hekta meg, men har egentlig ikke støtt på et spill som er skikkelig ræva enda.

Kom med tips hvis det er noe jeg har oversett å teste.

Nabbe

Har fin hatt.
Har allerede flere ganger kalt meg selv en dick for den tida, men kan godt gjøre det en gang til? Jeg var en solid dick da. Hva sier det?
At du må ha vært en virkelig stor dick.

Nei altså, som sagt så var jeg ikke så sint som jeg virket. Bare litt full og litt tøff i trynen. Sånt skjer.

Evind: Right.

Air Attack HD er fett! Bare når vi er inne på iPad så var jeg hos en kompis i går som fikk seg en sånn til jul, og da jeg skulle teste den hadde han ikke installert en dritt på den. Heller ingen musikk/bilder. Tror han faktisk bare har slått den på når han fikk den, og ikke rørt ellers bortsett fra å lade den. /csb

Klokkespill

Velfungerende female zombie.
Er Homecoming det eneste i serien du har spilt?
Yes. Jeg har spilte bare barnespill og Sims (på pc) da jeg var liten, og kjøpte min første konsoll i 2008, så jeg var ikke særlig kjent med SH-spilla før dette. Men har hørt gode ord om serien.

Synes dere kjefta mye over Dead Space her. Stakkars Isaac gjør da så godt han kan! Men det er jo standard reaksjon på populære spill; når alle har runda det påstår de fleste at de egentlig ikke likte det og hvor crap og overhypa de mener det er. Full forståelig selvfølgelig, deilig å hate og rakke ned på.

Ikke gå den veien, jente! Jeg liker Dead Space, eneren var veldig underholdende, toeren er så som så. Men det mangler noe, og har en del utilfredsstillende momenter. Og når utviklerene i tillegg vil at det skal bli det nye Resident Evil, da er det vanskelig å ikke reagere.