Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vil bare presisere at skytinga i Alpha Protocol bare er tilfredsstillende hvis man ikke har spilt noen andre skytespill de siste fem åra, så best å holde seg unna. Ellers enig, det er en bra spill.

Sånn ellers, jeg er jetlagga ut av milde så i natt ble det null sovings. Da gjorde jeg det eneste fornuftige, nemlig å finne fram noen demoer på PlayStation Network og prøve spill jeg garantert ikke ville like. Syntes jeg gjorde det ganske bra i FIFA Football, da.



Skjønner meg fortsatt ikke på fotball, forresten. Gubbene mine nekta å gå bort til motstanderne halvparten av tida, og når jeg prøvde å få tak i ballen på den eneste måten jeg fant (sklitakling) fikk jeg både gult og rødt kort. Noen kontroll over hvilken spiller jeg skulle styre fant jeg ikke ut av heller, så jeg antar man må være synsk for å spille dette. Uansett, scorte et mål og det er jeg fornøyd med.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hva i alle banans dager har de gjort med oppløsninga på publikum der?
 
Åssen spill er det egentlig som lar en ta helt kontroll over en spiller? Det er diverse JØRPERGERE som er kjedeligere enn døden og New Star Soccer?
 
Man kan gjøre det i FIFA og PES også. I FIFA heter det "Be A Pro" og det er litt kult men AIen ødelegger mye med å være forbanna mongo.

Det eier derimot i multiplayer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Er så evig enig angående Nintendo WC. Især å takle dritten ut av folket
 

Shinra85

Spillegals effort emo
:psyduck:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åssen spill er det egentlig som lar en ta helt kontroll over en spiller?
Tenkte mest på at det ikke var noen måte å bestemme når kontrollen skulle bytte mellom de ulike spillerne på laget mitt. Av og til var det han som var nærmest ballen, av og til var det han som var nærmest motstanderen som ble sentret til, og av og til kom en løk tordnende aleine mot keeper og jeg var stuck utenfor sekstenmeteren. Hendte dog et par ganger at jeg fikk kontroll over keeperen akkurat idet motstanderen skulle skyte da, så jeg rakk heldigvis å sklitakle ham.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu, sjekka igjen (det er fem skjermer med kontrolloppsett) og det var høyrestikka. Fotball er kompliserte saker.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Tok de siste trofeene i MGS 3 i stad. Mitt første platinum-trofe og det første spillet jeg har tatt alle i.

WIN.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Festlig faktum er at MGS2 og MGS3 har færre Achievements på Xbox 360 enn på PS3, siden de ligger på samme plate og Microsoft har bestemt at man bare kan ha ett spill på hver plate eller noe. Portable Ops har like mange som på PS3 siden det er på en egen plate. Etiketter: Mangel på respekt for folks rettigheter fra myndighetene.

PS: Har to Platinum på PS3 selv, det ene er LittleBigPlanet og det andre er Nier. Fikk awesome frihetsfølelse av begge to. ^^
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg har Buttmunch: Arkham Asylum, og det var det eneste spillet hvor anskaffelse av trophies ikke var et ork. Jeg har også Uncharted 1, men ugh... det var ikke like gøy.

Har også planer om å platinume MGS3, men har ikke kommet så langt ennå. Har så mye annet jeg ikke må gjøre først.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
De fleste i MGS3 var ganske greie. Den kjipeste var den jeg tok til slutt og det var en der du måtte se noen bestemte scener ved å trykke på R1 og det var egentlig ganske kjedelig. Fordelen er at det bare er seks av dem, og tre er helt på slutten.

Har ikke igjen så mange i toern heller, men der har du litt mer omfattende greier som å ta alle dogtags. Er uansett snart ferdig med det også. Det som suger med å spille toern så mange ganger er at det er så jævlig mange flere scener og tvungede codec-samtaler som popper opp hele tida, men dette har jeg vel påpekt før.

Når jeg er ferdig med alt dette drittet skal jeg begynne på Fredsrusler.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg hører folk bruker 30-60 timer bare på Virtually Impossible-trophyen i MGS2, som går ut på å klare 500 sånne virtuelle challenges.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Starta så smått på Beat the Beat: Rhythm Paradise som kom ut i euroland nå nylig. Seff en evighet etter det kom ut i junaiten, men som bonus får vi også med den originale japanske audioen så da klager man ikke. Koste meg godt med spillet til jeg kom til dette partiet...


...da knakk jeg helt sammen, akkurat som folka i videoen. Dette spillet eier virkelig!