Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
...Og slik var det den dagen Frenzy fikk spille TV-spill for aller første gang.

D

Doctor Downs

Gjest
Kjøpte meg Lo(L)Z: Phantom Hourglass her om dagen etter jeg fikk DS i bursdagspresang. Har ikke kost meg så mye med et håndholdt spill siden... Link's Awakening...! Sikkert noe med at jeg omtrent ikke har spillt håndoldt siden da.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kjøpte meg Assassin's Creed II her om dagen.. Har ikke kost meg så mye med et spill siden... Uncharted 2. Sikkert noe med at jeg omtrent ikke har spillt et spill det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hehe jora ble litt hardcore Noby Noby Boy-deathmatch i kveld.

[yt]LglGaNwekeI[/yt]

GIRL har nådd Jupiter, forresten. Bare noen milliarder mil igjen av solsystemet nå.

CyberK

Finner ikke på noe.
Kjøpte meg Mass Effect da det var på Steamsalg for et par uker siden, så spiller litt innimellom nå. Men ragequitta nettopp fordi combaten er så udugelig, våpen/armour/upgrade-mekanikken irriterte meg, autosavingen er så lite til å stole på når det gjelder hvilke øyeblikk den føler er viktige nok til å lagre og lagkameratene dine så fitte udugelige i kamp også. :sinna:

Men jeg digger jo selve universet de har skapt rundt spillet, så jeg kjenner at muligheten er til stede for at jeg spiller videre bare for det.

Jeg tror ideen er at du skal gi lagkameratene dine ordre.

Men ja, jeg har inntrykk av at Mass Effect er litt sånn for oss alle: Ganske kul verden, ganske bra musikk og historie og alt det der, så vi spiller det med sammenbitte kjever okke som.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Payoffen?

PAYOFFEN?!

Jeg skjøt han fitta i trynet en håndfull ganger med eksploderende sniperskudd, og det var det.

Spiller det igjen med en ren biotic, noe som er kingig i starten fordi man tåler sinnsykt lite. Så rundt level 20 begynner man å bli sinnsykt kraftig og kan pælme de fleste fiender rundt seg. Kjører gjennom det på PC for å ha en Shepard klar til 2 og ikke måtte spille det på 360. Gleder meg siden storyen virker enda mer episk, Tali er romance option denne gangen (mah waifu!) og Normandy 2 har et akvarium man kan putte fisk man har finni på forskjellige planeter i.
Cyberk: Spillet har quicksave din ubruklige same. Bare niggere og konsollbabbyer stoler på autosave.

CyberK

Finner ikke på noe.
Jammen, det var jo et konsollspill til å begynne med så jeg tenkte liksom at man kunne være litt babby. Nå har jeg lært, snart blir det "drep en fiende"-nivå på quicksavingen.

Sånn sett er PC-utgaven fin. Har enda ikke opplevd å dette gjennom geografien eller endt opp med en to kilometer lang arm her. CyberK: Har du noen ide om hva man sprenger granater manuelt? Bruker dem ikke så jeg har ikke giddi undersøke.

Jo også starta jeg opp Gothic 3 fordi Steam hadde det og eh. Er ihvertfall mer spillbart enn 2, men det kjører og ser bæsj ut selv på denne maskina. Er ihvertfall awesome frihetsfølelse osv.
Lasta og ned Zombie Driver fordi det heter Zombie Driver. Her skal man kjøre rundt i ovenfra-perspektiv ala. GTA1 og meie ned zombier. En by er overtatt av vandøde og sperra av av militæret og man skal med diverse biler fise rundt å redde overlevende. Utfører man sidemål som å pløye ned 100 av svina får man ekstra cashmunies som man bruker til nye våpen og oppgraderinger. Rimlig ammatørmessige greier, men å ploge inn i zombier blir aldri old og det har fin grafikk.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Har begynt og bryne meg på Falllout 3 DLC'et på PS3 (in b4 worst version) og operasjon ankerhage lagger værre en Perfect Dark uten ram expansion.

CyberK

Finner ikke på noe.
Lodin: Jeg husker de sa åssen man skulle gjøre det under det første oppdraget men så glemte jeg det igjen og det står ikke i codex-tutorialsene. :raeg:

Trench: Ha spilt dem alle sammen, de er jo gode men ekstraordinært buggete selv etter Bethesda-nivå. Ble en del frustrasjon langs veien der også, men fornøyd sånn stort sett.

Når det gjelder laggen kan det være at cachen er full. I Oblivion var det ihvertfall sånn og på PS3 så slenger selvfølgelig spillet cachen oppå fielene som allerede er installert. Det hjalp ihvertfall å slette skiten midlertidig der.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
soupa passuhru faita tsu.. taahbo!

Kjøpte det her om dagen selv, men jeg er for gnien til å skaffe meg live gold.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke sant Ken sier "Torsdag, torsdag!" når han får en kombo?