Hva spiller du for tiden?

Det er nok routern din. Er bare å google etter en guide for å fikse det.

Edit: f. eks http://rogerdickeyjr.com/how-to-setup-your-router-for-xbox-360-natport-forwarding-part-2/
Ja, vet. Men et lite problem. Fulgte ikke med vettug bruksanvisning med routeren. Googlet litt og fant ut at dritten er fra 2009. Jeg fikk den for 3 uker siden, hvorfor sender de meg gammel dritt? Uansett, så fant jeg ipen, men kommer ikke inn der, så får ikke gjort noen endringer samme hvor mye jeg vil.
Men å drepe mennesker går greit?
Ja, det gir meg tilfredstillelse.

Dessuten, det er ikke så lett å drepe noe som helst i lagland, så da hundene kommer pleier jeg som regel bare løpe rundt til noen andre tar knekken på hundene, og meg.
 
Har testet det der, og er ingenting galt, egentlig. Nettet på macen er overlevbar, men uansett langt under det jeg betaler for. Bare lurer på om det er noe jeg kan gjøre med modemet eller noe som gir xboxen mer power.
Vel, hvis du etter nett-testen fikk beskjed om at NAT'n stod som 'strict' eller 'moderate', så må det portforwardes. Det er en annen løsning på det og, men jeg kommer ikke på hva det var i farta(jadajada). Hvis det er mangelen på passord som stopper deg, må du ringe nettleverandøren din og spørre om du kan få noe hjelp. Hvis du får mindre internett enn det du betaler for, ville jeg nok uansett gjort det.
 

Klokkespill

Velfungerende female zombie.
Etter å ha blitt skutt ned for Dead Space, tester jeg lykken på yndligsspillet mitt så langt: Alan Wake! Om ikke bare for storien og landskapsbildene. Jeg liker'n Alan! Synes det er festlig å spille. Og Barry er den ultimate horror-survivor.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har ikke spilt Alan Wake så mye, men det eneste jeg virkelig hadde å utsette på det var at skrivinga var så laber. Har fortsatt planer om å vende tilbake, siden jeg liker Twin Peaks litt for godt til å la være.

Kjøpte meg forøvrig Tom Clancy's Gaudaost Recon 3D: Made in Soviet Russia til 3DS-en i dag og det er et taktisk strategispill med enkel, men - iallfall så langt - god og lettfattelig design. 3D-effekten er ikke all that, og filmklippa ser ordentlig trasige ut, men det er ikke så fryktelig farlig når spillet er såpass artig. Dog: Synd at manus er skamræva og folka tjatrer i vei hele tida, og at jeg fikk An Error Has Occurred-feilmeldinga på andre brett. Men men, småpirk.
 
Spilt noen timer med Shogun 2 de siste dagene, og har ikke annet å si enn det er fantastisk. Etter å ha tilbrakt mange hundre timer med de foregående spillene føles spillet likevel nytt og friskt. Valgte såklart clanen med navnet Hojo som bar et triforce-emblem :p Eneste jeg kan si jeg finner frustrerende ved første gjennomgang er hvor mye diplomacy og trofasthet har å si i dette spillet i motsetning til de forrige. Etter 60-70 turns hadde jeg erobret hele midtpartiet av Japan, deriblant Tokyo. Så finner en sterk alliert naboclan ut at bikkja mi pissa i blomsterbeddet og angriper en av mine byer.. dette medfører at 9/10 claner på brettet fører krig mot meg. note to self, ikke la allierte føle seg truet med det første..

Multiplayerdelen er midlertid veldig moro, oppfinnsom og omfattende. Den foregår på et worldmap der man fighter mot random onlinefolk for å erobre provinser. For hver kamp får man også exp, samt achievements som kan brukes på generalen i form av attackpower, karisma eller rustning- og våpenoppgraderinger. Eneste greia som er frustrerende er hvor mye generalen teller for moralen til soldatene. Dør generalen taper man høyst sannsynlig, ferdig med det..
 

Klokkespill

Velfungerende female zombie.
Har ikke spilt Alan Wake så mye, men det eneste jeg virkelig hadde å utsette på det var at skrivinga var så laber. Har fortsatt planer om å vende tilbake, siden jeg liker Twin Peaks litt for godt til å la være.
Var nok absolutt Twin Peaks-forelskelsen som slo ut når jeg starta på Alan Wake. Eneste som plager meg er hvor ekstremt lei jeg er av skyggemenn som jeg løper fra i skauen. Akkurat der kunne de har vært en smule mer kreativ, samt gitt oss flere fete lys- eller flammekastere! Ellers er jeg veldig fornøyd med å følge historien utfolde seg, når man får vite mer og mer, samt mørk humor i mye av dialogene. (Ja, og Alan kunne da ha trent litt cardio, selv om han er forfatter fra NYC...)
 
Det som er det største problemet med AW; det blir fort monotont. Når det er sagt, så er kampene i DLC-ene langt mer kreative enn i hovedspillet og verdt å se fram til. Synes egentlig ikke historien er så voldsomt spennende, men liker måten den blir fortalt på. Bra steming, pent å se på og en fin feel. Fett spill, men kunne vært bedre. Håper det kommer en oppfølger.

Barry kan for øvrig suge den. Vanvittig irriterende fyr.
 
Påminnelse om at det var MS som pressa skytinga og kampsystemet på utviklerne. Oprinnelig skulle det fungere mer som Silent Hill Shattered Memories og hadde sansynligvis blirr mye bedre av det.

Spiller fortsatt Sims Medieval on your Ass og det eier fortsatt. Min nåværende helt er en alkismunk som går rundt å plager folk og prøver å konvertere dem.

 
Jeg føler at det er det vanlige Sims 3 trenger: Et skikkelig quest system. Man vil ikke være nødt til å følge det, men det vi allerede har i spillet er så simpelt at jeg går så raskt lei selv om spillet i utgangspunktet er bra. Hadde vært fett med bruker-genererte oppdrag. Gjør hele byen gravid, drepe alle menn og sende alle kvinnene til fengsel.
 

Klokkespill

Velfungerende female zombie.
Jeg syntes også Barry i AW var latterlig irriterende og ubrukelig i starten, men etterhvert har han vokst på meg. Han har sine øyeblikk med viktig informasjon, og til tider KAN han være behjelpelig. Vet ikke hvor langt du har spilt ut i AW, men han har noen flotte moments i episode 5. :) Han overlever jo det meste, og blir banka langt mindre enn en god del av de andre karakterene, så noe rett gjør han.

Og Sims 3 var jeg sykt gira på, men det ble ekstremt monotont. Greit, man har flere ting, flere steder å gå, og Simmene ønsker seg jo shit hit og dit som man må fikse til dem for å holde dem happy, men så ender det der. Ble liksom kjapt dukkehus igjen. Medieval har jeg ikke testa, er det verdt et forsøk? Eller er det mest Sims i potetsekker med mindre luksus?
 
Jeg syns stemningen, designet og hele opplegget i Alan Wake er skikkelig bra men jeg syns ikke det er et spesielt bra spill. Tror jeg spilte de tre første episodene eller noe og siden da har jeg ikke rørt det.
 
Klokkespill:
Spilt alt. Han har sin sjarm, men liker'n ikke uansett. :ras:

Ellers fyrte jeg opp Max Payne i går. Begynner å bli en del år siden sist, men det holder seg fortsatt bra og gameplayet er tight. For øvrig litt LMAOs å tenke tilbake på hvor hypa ansiktsanimasjonene var back in the day, mens de i dag framstår som over-the-top grimaser.
Topp action.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Og ikke minst det at alle innbyggerne i New York er finske.
 
Vel, hvis du etter nett-testen fikk beskjed om at NAT'n stod som 'strict' eller 'moderate', så må det portforwardes. Det er en annen løsning på det og, men jeg kommer ikke på hva det var i farta(jadajada). Hvis det er mangelen på passord som stopper deg, må du ringe nettleverandøren din og spørre om du kan få noe hjelp. Hvis du får mindre internett enn det du betaler for, ville jeg nok uansett gjort det.
Fikk ikke noen slike beskjeder så da antar jeg at det er farten på nettet som er feil?

Spiller fortsatt Sims Medieval on your Ass og det eier fortsatt. Min nåværende helt er en alkismunk som går rundt å plager folk og prøver å konvertere dem.
Jeg føler at det er det vanlige Sims 3 trenger: Et skikkelig quest system. Man vil ikke være nødt til å følge det, men det vi allerede har i spillet er så simpelt at jeg går så raskt lei selv om spillet i utgangspunktet er bra. Hadde vært fett med bruker-genererte oppdrag. Gjør hele byen gravid, drepe alle menn og sende alle kvinnene til fengsel.
Er Sims Medieval noe likt "The Sims Lifestories" (Eller hva det var) som kom sammen med Sims 2? Et spill som kun var drevet av ferdig innstilt historie som du ikke hadde noe valg annet enn å følge? Husker jeg ble ganske gira når reklamen for det kom, men så skuffet over at det ikke var en EP og at sansynligheten var at det var et par timersspill.

Ettersom jeg tydeligvis ikke kan spille på nett så endte jeg opp med å spille ferdig Campaign i Black Ops i går. For en vri, hadde jeg nesten ikke ventet.
 
Kastet meg på KOTOR igjen, spiller lys og snill blautnisse som går rundt og dytter folk med kraften. Var artigere å spille som ond, men er spent på hvordan det hele ender denne gangen.

Fortsatt best.
 
Lær deg å bruke fokus attacks (hvis du ikke kan det alerede), og følge opp med tunge kombinasjoner eller super/ultra hjelper generelt bra mot SF AI.