Hva spiller du for tiden?

#22
For det meste emu og SCUMM spill. Det er alltid skoi.
Og en sjelden gang blir det Doom II eller Baldurs Gate.
Har jo Castlevania som jeg spiller når jeg ikke er
irritert på det. Og bittelitt VF Evo skader aldri.
 
#27
Spiller for tiden:

Splinter Cell (PC)
Medal of Honor: Allied Assault: Breakthrough (PC, 3. gjennomgang)
F-Zero GX(GC)
Også rulerer jeg mellom WC3: Frozen Throne og Battlefield 1942(Silent Heroes) når jeg spiller på nett.
 
#29
Siden dette er under PC, orker jeg ikke bruke tid på remse opp hvilke konsoll spill jeg spiller og jeg regner ikke med at det er interessant heller.

Men om dagen på PC fronten går det bare i:

CounterStrike
Command & Conquer - Genereals

Blir ny PC i april så da tenker jeg det blir et helvete.

WORLD OF WARCRAFT!
 
#32
Emnet gjald PC-spill, ikke konsoll-spill. Les emneteksten neste gang.

Selv spiller jeg
CS-wc3
Championship manager 03/04
Skistunt
 
#33
Akkurat nå spiller jeg bare UT2k4. Skal begynne med FFXI igjen så fort jeg gidder å reinstallere det.

Skal på korpsøving snart. teller saksofon? (ok dårlig spøk.... :thumbdown: )
 
#35
Metal Gear Solid: The Twin Snakes (GC)
Metal Gear Solid 2: Substance (PS2)
 
#36
Siden dette har utartet seg til å bli et konsollemne skriver jeg også spill til konsoller.

*Final Fantasy X-2 (PS2)
*Gregory Horror Show( PS2)
*Zelda: Collector's Edition (GC)
*The Sims Bustin' Out (PS2, ikke kjøp det! Spiller det fordi jeg må anmelde det)
 
#37
Spiller for tiden:

-FFX-2 (Slo bossen i Cloister 80 i Via Infinito! 8) )

-Zelda OoT - Endelig fikk jeg sjansen til å prøve dette spillet! Har ikke N64, og det gikk altfor tregt og hakkete på emulator med gamle-data'n, men nå som vi har fått oss ny data, funker det som det skal! Yay! =)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#39
WRC 3. Et genialt og utrolig morsomt spill. Kjører gjennom på expert for 4. gang nå. Spiller sammen med en kamerat. Det øker spillgleden til de grader. Ikke 2-player, men på hver vår PS2. Er ikke lenge til jeg har "unlocka" alle bilene nå. Mangler kun Peugeot og Citroen etter at jeg er ferdig nå.
 
#40
Opprinnelig skrevet av GarlandG@22.03.2004, 16.44
WRC 3. Et genialt og utrolig morsomt spill. Kjører gjennom på expert for 4. gang nå. Spiller sammen med en kamerat. Det øker spillgleden til de grader. Ikke 2-player, men på hver vår PS2. Er ikke lenge til jeg har "unlocka" alle bilene nå. Mangler kun Peugeot og Citroen etter at jeg er ferdig nå.
Kjører du med controll eller ratt? hvis du kjører med ratt med manuell gir, så øker spillegleden og vanskelighetsgraden betraktelig :thumbsup: