Hva spiller du for tiden?

Av mangel på konsoll, spiller jeg kun på pc for tiden, og da for det meste gamle SNES-roms. Akkurat nå Lufia 2 og Final Fantasy 3, og litt Suber Bomberman # innimellom.

D

Deleted member 91

Gjest
PP: HÆH?! Alien Hominid ute på konsoll nå? Faen, jeg har helt glemt den perla. PS2 og GameCube, right? *skrive opp på ønskeliste*

... Eller er det kanskje ikke PAL? :trollmann:

Halo 2 og Fifa 2005. Xbox.

Unreal Tournament 2004 er vel det jeg er mest aktiv på (vel var, herpa jo hovedkortet), men har smått startet igjen med Soul Calibur 2. Spiller også en del Morrowind.

Opprinnelig skrevet av Baronen@20.11.2004, 20.26
PP: HÆH?! Alien Hominid ute på konsoll nå? Faen, jeg har helt glemt den perla. PS2 og GameCube, right? *skrive opp på ønskeliste*

... Eller er det kanskje ikke PAL? :trollmann:
138356​
«22. november» står det på Gamespot, og det gjelder da Nord-Amerikansk lanseringsdato. Merkelig nok står det «26. oktober» på DVDBoxOffice (gjelder både PS2 og GC) ... Litt usikker på hva som er riktig. Men nå har faktisk DVDBoxOffice lagt ut en XBox-versjon til salgs også, som liksom skal være utgitt 30. oktober ... Merkelig, for den ble faktisk kansellert.

Dessverre er det ikke bekreftet en europeisk lansering av spillet. Jeg tror utviklerene av spillet leter etter en europeisk utgiver, men de har visst ikke funnet en enda ...

Etter å ha spilt Tales of Symphonia i over 60 timer, følte jeg for å spille noe litt annerledes. Fant Den Lengste Reisen som jeg bare hadde spilt en halvtime før, og begynte på nytt. Så langt er det ikke mer enn midt på treet for min del, men det er greit at det ikke er alt for engasjerende i disse eksamenstider. Etter det håper jeg at jeg får tid til å begynne på Jet Grind Radio.

Harvest Moon: A Wonderful Life
Zelda: The Minish Cap
Darius R (spiller igjennom på HARD :D )

Samt. Animal Crossing ved spesielle "events".

D

Doctor Downs

Gjest
San Andreas her. Blir Halo 2 etter det tenker jeg, og Half-Life 2 etter det. MGS3 så fort det kommer ut.

GTA: San Andreas fremdeles, selv om jeg nettop har fått med The Legend of Zelda: The Wind Waker. Jeg vurderer å vente med det til juleferien, så jeg kan kose meg mer med det. Føler meg heller ikke helt ferdig med GTA enda, selv om det frister veldig å begynne med Zelda nå.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg har hatt svært tynt med spilling for meg den siste uken (grunnet klaustrofobisk opphold i en liten campinghytte), men jeg har fått sneket inn et par timer Bahamut Lagoon, samt en intens orgie med Shikigami no Shiro II. Uken som kommer blir enda mer fraværende, så det blir nok ikke noe Half-Life 2 på enda en stund

Jeg spiller mest Fable og Halo2, men akkuratt nå sitter jeg fast på Fable så det er bæsj.