Hva spiller du for tiden?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg har begynt på Jak 3. Kom ca. halvveis i løpet av én dag, så det er ikke så stort.

Nå har jeg så godt som sluttet å spille. Det er ikke mere interesse for det egentlig, jeg bare soser rundt med andre ting. Kanskje det tar seg opp, men jeg har en slik kronisk plage at jeg ikke kan sette meg ned med et spill mer en 10-20 min (avhengig av hvor bra det er) før jeg blir drittlei, og selger / slår av spillet. :(

Jeg begynte på Tales of Symphonia på lørdag, selv om jeg nærmer meg slutten på GTA: San Andreas. Jeg klarte bare ikke å vente med TOS, ventet helt siden det ble annonsert, halvannet år siden tror jeg. Mamma kommer kanskje hjem med en bunke spill i morgen, bl.a. MGS3, Paper Mario 2, Wario Ware inc. Dette er ikke bra. Altfor mange spill, jeg blir jo ikke ferdig.

Spiller MGS3, Ratchet & Clank 3, Jak 3, Prince of Persia 2 og Need for Speed Underground 2 for tiden..

En del andre titler på lur også, men ikke bra å hoppe for mye mellom spillene. Holder meg til MGS3, NFSU2 og POP2 foreløpig.

D

Deleted member 365

Gjest
Skal vi se. Jeg spiller zelda link to the past (gba), half life 2 (pc :p ), metroid prime, vampire the masquerade og achtung die kurve når det er venner på besøk :)

Half-Life 2 fortsatt ikke kommet meg igjennom denne perla, men tror ikke det er lenge igjen.
En annen perle som tar opp tid er Sid Meiers: Pirates!, veldig variert og morsomt spill.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har akkurat klart Kotor og san andreas... nå skal jeg prøve kotor igjen, som ond, og skal vimse litt rundt i San Andreas å klare diverse ting.

:)

Spiller for tiden Metroid Prime 2: Echoes, Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean og Half-Life 2. Fantastiske spill alle sammen ... I hvert fall så langt.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Beyond Good & Evil er unnagjort, fy faen for et utrolig spill kjøp det nå eller mist all kredibilitet, så nå kan jeg plugge ut PS2-en. I morgen skal jeg nemlig plukke med meg Metroid Prime 2: Echoes og Paper Mario: The Thousand Year Door til Gamecube. Jeg spiller også Legend of Zelda: The Minish Cap på GBA i ledige stunder.

Og fredag kommer Prince of Persia: Warrior Within