Hva spiller du for tiden?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Da var man ferdige med Jak 3, og Paper Mario 2 står for tur, tror jeg. Litt lett å gå surr i alle titlene. :D

Sånn mellom toppspillene går det i mye og mangt hos meg. På retrofronten fant jeg ut en dag i forrige uke at det var på tide å fullføre hele "indiana jones and the fate of atlantis", så jeg startet på det. Holder på med det aller første og andre zelda spillene. Er sånn halveis ute i metroid 1(tenkte jeg skulle lese alt så var mulig å lese før jeg startet på echoes). Og animal Crossing kan man jo aldri slutte å spille...

Surrer litt jevnlig med San Andreas, Disgaea, Tekken 4 og Tag (venter som en liten unge på nummer 5), og bittelitt Warcraft III: Frozen Throne.

gikk igjennom resident evil for en uke siden ca. å for 40 minutter siden omtrent var jeg ferdig med resident evil 2. så enten ikveld eller imorgen skal jeg begynne på resident evil 3: Nemesis...

å når det er gjort så blir det resident evil code veronica x, før jeg avslutter med resident evil outbreak.

så skal jeg ta for meg alle resident evil titlene som ikke er blitt utgitt på playstation... å når det er gjort skal jeg skrive mail til capcom å forlange å få refundert hele beløpet jeg brukte på gamecube siden eneste grunnen jeg brukte penger på gamecube var resident evil... pengegriske svin. tipper gamecube var rimelig fornøyd med å overta en av de mest populære titlene noensinne på playstation, med på kjøpet får de jo millioner av resident evil fans, noe som selfølgelig vil føre til betydelig økning i salg av gamecube å spill til gamecube. å capcom får til gjengjeld høynet markedsprisen på sine titler å får mere penger.

grrrrrrr!!! blir irritert av mindre...

å i tillegg får capcom øket salg av sine eldre titler ettersom alle gamecube fans som liker resident evil men aldri har spilt resi på playstation må kjøpe seg playstation for å få med seg begynnelsen på hele serien. er ikke noe gøy å starte å se en film når det er et kvarter igjen liksom. med mindre de lager remake av alle titlene å gir dem ut på gamecube da.

oppfordrer alle til å gjøre som meg å klage til capcom...

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nå har jeg begynt på Star Wars: KOTOR (Xbox). Herlig rollespill. Asså Halo 2 dah.

Halky

Veteran bruker ;)
Fortiden går det mest i Battlefield: 1942, Vampire - The Masquerade Bloodlines og Football Manager 2005. Og det har blitt veldig lite Grand Theft Auto: San Andreas i det siste :/ Selv om det enda ikke er rundet :p

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
åhåhå looool lizzm <_<

Jeg spiller da Return to castle Wolfenstein (Xbox) siden jeg fikk det brukt for 100 schpenn, Halo (Xbox) fordi jeg må kjenne historien bedre før jeg fortsetter på Halo 2, Star Wars: KOTOR (Xbox) fordi det er fett (og vanlig vaskepulver fjerner ikke slike flekker) og Super Mario Bros. 3 (GBA).

... Og så går jeg selvsagt mange turer i skog og mark og har lange, dype samtaler om de viktige tingene i livet med begge vennene mine. :flau:

K

Kumool

Gjest
Startet på Chrono Trigger igjen i natt. Et herlig spill som jeg virkelig skal kose meg med resten av året. Dette er fjerde gangen jeg spiller gjennom det, og denne gangen skal jeg ta meg god tid og gjøre alt.

Ellers spiller jeg Kingdom Hearts med en kamerat. Tredje gangen jeg går gjennom dette herlige og grovt undervurderte spillet. Dette spillet fungerer veldig bra som 2-player spill. Vi har hver vår TV og PS2, og spiller gjennom spillet sammen. Utrolig morsomt, og et kjempeflott alternativ til spill som ikke har multiplayerfunksjon. Dette gjør vi med de fleste spill, og det øker moroa betraktelig.

Holder på å runne FFX for 4 gang

Spiller Painkiller nå mens jeg venter på wow og får xenosaga til uken !
Og når konton min åpner som er før jul forhåpentlig viss bestiler jeg mgs 3.
Er det noen som vet om Painkiller exp. er bra?

Counter-Strike er alltid en slager på Fy_maps. Blir aldri lei av en 1on1 med kompisen på Fy_pool_party. Førsteman til 30. Blitt et rituale og pilse på detta før forspillet.

Everquest 2 spilles det mye av også, når jeg har tid. Gidder ikke logge på for å spille mindre en 1 time.

Metroid Prime 2: Echoes er mitt nyeste spill kjøp, og spilles mye.