Hva spiller du for tiden?

Opprinnelig skrevet av Ava1on`@11.12.2004, 13.34
Eg spelar fortida NFSU2, greit spel igrunn. Er så teit at det ikkje får ann å selge biler.
147659​
har gjennomført spillet 33%, og nå er jeg lei -.-
kjører de samme banene hele tiden, og det blir ikke noe vanskeligere etterhvert (har kjørt på hard hele tida)
det eneste som holdt meg gående den siste tida med spillet var håpet om å få nye deler. mulig jeg plukker det opp igjen når jeg er lei av WoW da :p

anyway, det jeg spiller nå er WC3. ikke så lett å bli lei av det :tommelopp:
 
Nå for tiden spiller jeg kun Half-Life 2 og CounterStrike: Source.
 
M

Mako

Gjest
Jeg spiller LOTR the third age! Det er faktisk drit kult, et VELDI enkelt RPG spill, anbefales, i alle fall til de som ikke har prøvd RPG før. Jeg er jo stor ff fan men dette var virkelig gøy også!!!
 
Spiller faktisk en del Gran Turismo 2. Artig spill, selv om spillet er gammelt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Fortiden går det mest i AO og Battlefield: 1942 og muligens noe Vampire - The Masquerade Bloodlines, siden jeg må få rundet det også :p
 
Medal of Honor: Pacific Assault for det meste. Råeste jeg har spilt (ja, jeg har Counter-Strike Source og Half-Life 2 også).
 
Fullførte nettop The Legend of Zelda: The Wind Waker for første gang, og klarte nettop Wario Ware Inc 100%. Jeg vurderer kraftig en DS og Mario 64...
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spiller for tiden Metroid Prime 2: Echoes og The Legend of Zelda: The Minish Cap.

Har blitt sittende oppe til 0200 med Minish Cap to dager på rad nå. Jobbdager. :blunk:

Skal bare finne den Joy Butterflien. Skal bare avslutte dungeonen jeg holder på med. Skal bare finne den siste flaska, trenger bare fuse med en person til. Skal bare hente den hjertebiten … Ondt spill.
 

epp

firm and correct
Spiller for tiden Naruto: Gekitou Ninja Taisen! 3 (GameCube) og selvsakt Pokémon FR (GBA). Spilt rundt 360 timer på denne utgaven faktisk..
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg spiller en del Halo 2 på Xboxen, og masse Feel the Magic på DS-en min. Så fort Mario 64 DS detter ned i postkassa mi så kommer jeg til å spille det mye også. Vurderer i tillegg å begynne på Project Zero til Xbox igjen, etter at jeg fikk det igjen av en kompis som hadde lånt det en god stund for et par dager siden. :)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spiller mest Godzilla: Save the Earth for tiden, låser opp monstre og arenaer og sånn.

Vurderer å gå gjennom Jak & Daxter, sånn at jeg kan prøve de andre i serien. Hører toern er spesielt bra.
 
Disciples II - Dark Prophecy
greit nok, men det holder vel ikke lenge