Hva spiller du og hvor mye?

Her skal du lage 1 tråd om hvor mye du spiller og hva. Annbefaler at dere bruker Xfire og bare paster in koden til den slik at den oppdaterer seg selv og vi kan gå inn på profilen din.

Altså,ikke skriv FLERE tråder. Lag 1 tråd som dere oppdaterer når dere må.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
C

Crizpy

Gjest
Altså, jeg skrev Crizpy som bruker navn, og får "Invalid Username. Usernames can have a maximum of 25 characters containing any combination of only lower case a-z and 0-9."

Jajaja :grine:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Crizpy: Skriv nicket ditt med bare små bokstaver, så funker det. Jævla mongis-opplegg, fikk samme meldingen da jeg skrev "Yetipants"... "yetipants" funka fett. Idioter. :p

C

Crizpy

Gjest
Ahh, bare rot "
(Note for Users Changing Email Address: If you have previously unsubscribed from the Xfire Insider with your old email address, you will need to unsubscribe again at your new email address.)"

Får sånn feilmelding hele tida..har prøv med mange forskjellige epostadresserog,mendetfunkeraaaaaa-haha-ha-ah-ahaldriiihihihii

er det noen som har opplevd noen problemer med PCen, etter å ha installert Xfire? :confused:

Se her! Dette skjedde med min PC etter å ha installert XFire!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Dette funker bare med PC-spill? Da så ...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neida, det lukter seg frem til strålingen Xbox- og PS2-spillene dine avgir og fører opp dem også.