Hva vil dere se i kommende GTA-spill ?

#41
Ragdoll

Velge hvilken film man vil at spillet skal..øh.."være" (VC var Scarface)

Årstider

Muligheten til å putte ditt eget tryne i spillet

Traktorer

San Fransisco/Bogotà som bytema

Al Pacino som stemme til hovedpersonen

Eller Marlon Brando

Spillet SKAL foregå på 70 tallet, og DET SKAL være Led Zeppelin i spillet.

Sykler

100% interaktiv by

Mulighet til å starte egne butikk-kjeder

En fin strand som ikke bare er der for moro skyld

Mulighet til å kjøpe instrumenter, og øve deg og bli kjent.



Tog og trikkGTA III prøvde jo seg på et t-banesystem, men de kunne gjort mye mer utav det. Tenk et helt sporveissystem over hele byen med stasjoner og det hele. Hovedpersonen kunne selvsagt hoppet av og på når det passer seg.
Gta 1 hadde det, òg. Men da kunne du også styre trikken.

DyrHunder, katter og selvsagt en dyrehage og dyrebutikk. Politiet kan ha hunder og hester. Man kunne selvsagt selv ri gjennom gatene. Og kanskje en pitbull som kunne hjulpet deg med ulike torpedo-oppdrag...
Det kommer aldri til å skje pga Dyrevernsloven eller noe sånt. Hadde det blitt puttet inn i spillet, hadde det GARANTERT! blitt sensurert. Men en god idè.
 
#42
Opprinnelig skrevet av Foxy Mary@29.04.2004, 15.56
Ta vekk alt (og da mener jeg ALT) utenom den tøffe 80-talls musikken.....hahahaha....
:laugh:   :rolleyes:  :)
Slikt kødder du ikke med, bare.... ikke gjør det :eek:



edit
-----

feil smiley :moon:
 

Halky

Veteran bruker ;)
#43
Syns det også kunne kommet med dyr eller barn i spillet og ikke bare voksne folk! Siden det skal foregår i en virkelig verden og da er jo seff barrn og dyr et MUST!
 
#44
Om du vil at spillet skal forbli lovlig her i Norge så lar vi barna utebli, Capiche?

:yawn:

Og hva mener Neocon med en 100% interaktiv by?
 
#46
Anti fly-kapring unit
 
#50
Alle de ideene som dere har tatt opp er drit bra! Men! Det eneste som virkelig ville føre GTA serien i den nye generasjonen er ONLINE PLAY og MULTIPLAYER!!!
Bare tenk dere 64 forskjellige spillere, en enorm by og masse av kjøretøy og våpen. :thumbsup:
Dette hadde vært på topp ass... Å spille multiplayer, LAN eller Online er noe av det beste som finnes, akkurat som MTA (Multi.Theft.Auto).

Å sykle på GTA har jeg alltid hatt lyst til, AI må forbedres som dere sier og at personene kan svømme.


Jeg har fremtidlige ønsker om å bli en spille designer, et nytt GTA spill stod i mine planer faktisk, forestill dere GTA: Norge, du befinner deg i Oslo, Stavanger, Bergen (Masse regn), Trondheim og Alta, stjel jetfly fra norske forsvaret hehe... Bruk båt og kom deg til høvedøya eller andre kjente øyer i Norge, i stedet for statuer og penger (hiddenpackages) er det noe mer verdifullt... Stå på toppen av Oslo Plaza!!! Ja sånn hadde jeg tenkt meg det, men kanskje andre har bedre ideer, å spille bare i USA er kjedelig, hvorfor ikke Russland hvor militær styrker kommer etter deg når du har brutt den 6 stjerne, eller Japan, med japansk mafia... :D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#52
Opprinnelig skrevet av Coma2020@01.05.2004, 18.01
Om du vil at spillet skal forbli lovlig her i Norge så lar vi barna utebli, Capiche?
Det første Falloutspillet inneholder barn (ja, de kan drepes). Dette ble riktignok fjernet i den europeiske utgaven, men spillet kunne glatt patches "bakover" til originalen. Slik kan vel også GTA gjøres.

Når det gjelder dyr har jo samtlig spill i Carmageddonserien inneholdt et rikt dyreliv, og alle er utgitt i Norge, så det er heller ikke noe problem.

[/violent modus]
 
#54
jeg håper det kommer online på neste GTA spill....

og at det er flere en du og gjengene som gjør noe galt i byen....
 
D

Deleted member 91

Gjest
#55
Når det gjelder det med barn, så tror jeg ikke akkurat at det hadde bidratt så mye til gameplayet. Ikke sjokker for sjokkeringens :)P) skyld Rockstar, gjør det for å utvikle gameplayet.

Andre ting som Rockstar kunne lagt til er vel det åpenbare, altså gjenger, multiplayer, rållerskeits osv. Og litt mer fritt gameplay, i valg av gjenger og jobber. Slik at du velger din egen vei i å bygge opp et gangster-syndikat.
 
#56
Du begynner som Tony Montana; Ingen penger, Politisk fange og MÅ

skaffe deg greencard får å få bli i Usa. Etterhvert, så får du mer penger, og navnet

begynner å bli kjent , og det er DU som er sjefen nå!

Men til slutt går det

dårlig, og du blir skutt i ryggen av en stor slemming med pumpehagle.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#57
Opprinnelig skrevet av Neocon@01.05.2004, 23.38
Men til slutt går det dårlig, og du blir skutt i ryggen av en stor slemming med pumpehagle.
XD

Nå var det jo akkurat slik oppbyggningen i Vice City var da, men det var ikke meg imot. Men kanskje fortsette spillet litt videre etter det, som for eksempel kriger med andre gjenger og slikt? :rolleyes:
 
#58
Opprinnelig skrevet av Neocon@01.05.2004, 23.38
Du begynner som Tony Montana; Ingen penger, Politisk fange og MÅ skaffe deg greencard får å få bli i Usa. Etterhvert, så får du mer penger, og navnet begynner å bli kjent , og det er DU som er sjefen nå!

Men til slutt går det dårlig, og du blir skutt i ryggen av en stor slemming med pumpehagle.
man har vel ikke sett scar face har man vel
 
#59
håper det nest spillet har en gedigen verdenen.... som ikke er av sperret på noen måte..(untat i kantene da.)

og du kan gå inn i alle hus....
 
S

Scarface

Gjest
#60
Opprinnelig skrevet av ak74u+02.05.2004, 07.24-->
<!--QuoteBegin-Neocon
@01.05.2004, 23.38
Du begynner som Tony Montana; Ingen penger, Politisk fange og MÅ skaffe deg greencard får å få bli i Usa. Etterhvert, så får du mer penger, og navnet begynner å bli kjent , og det er DU som er sjefen nå!

Men til slutt går det dårlig, og du blir skutt i ryggen av en stor slemming med pumpehagle.
man har vel ikke sett Scarface har man vel [/b]
Jo.

:$