Hvem er din favoritt bildesigg i forum verdenen.

Skal vi ha full frihet til at folk kan ha masse bilder og animasjoner og stell i signaturen sin?


  • Totalt antall stemmer
    27
  • Avstemningen er stengt .

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Skal vi ha bildesigger eller ikke? La opplysningen om at sigger lar seg slå av være med i betraktningen. Åpen i ei uke.

Og: BONUS FREEROLL 2000KRONERS BONUS SPILL GRATIS I 24 TIMER mao. har du en vanity-emoji du vil ha med på forumet så post den her og så legger jeg den inn med mindre det er goatse eller noe annet jeg bestemmer meg for at jeg ikke vil ha med fordi diktatur er ganske ålreit egentlig. En per person så velg din med omhu eventuelt bestikk noen andre til å lansere en annen du vil ha med. Hvis noen prøver seg på å poste flere velger jeg en (ikke helt) tilfeldig.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#4
Animerte bildesigger er kreft. Nei takk.

Apropos emojier så naturligvis Pai og fråskene fra Discord.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Legg inn et bilde ellers skjønner jeg ikke hva du mener.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#6
441370281999597578.png
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#7
Ang bildesigg; Blir det en funksjon for å evt skru det av på individuell basis?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Var det vanskelig å lese spørsmålet? Ja eller nei til bildesigger. Ikke "hvis bildet er litt skakt, tjener over 2G eller stemmer blankt så kanskje nei såfremt med mindre...".
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#13
Ja til animerte bildesigger i flertall.

Addendum: Jeg bare bryr meg ikke og tviler på at jeg gidder ordne meg en. Har ingenting i mot om andre har fire animerte bannere. Kjør på.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#14
Om det blir pro bildesigger, så skal jeg ha den styggeste og mest øyeskjærende.

Skal tenke på om jeg egentlig trenger no' smiletryner.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#15
Vi trenger vel :bare: på forumet og??
Noen må vel bare (he he) lage den.

Så mange Pepe's, så liten tid, men velger meg denne:


E: Etterspør for øvrig igjen underline på linker.
 
Sist redigert:

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#17
Jeg har vel strengt tatt ikke noe i mot at det er bildesigger, så lenge det kun er ett bilde og kanskje en maksstørrelse på det? Altså antall piksler. Jeg kommer til å stemme blankt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Tenner forøvrig et lys for de som ikke takler bildesigger men i HVERT FALL ikke takler å skru av sigger hos seg! Tenk å gå glipp av de tekstbaserte «vittighetene» liksom. Bonuslys for de som stemmer men aldri skriver et innlegg

----------