Hvem er din favoritt bildesigg i forum verdenen.

Skal vi ha full frihet til at folk kan ha masse bilder og animasjoner og stell i signaturen sin?


  • Totalt antall stemmer
    27
  • Avstemningen er stengt .
D

Deleted member 91

Gjest
#21


Øverst: Morsomme, interessante og hyggelige postere du ikke hadde hatt noe imot å dele en øl med, bidrar til forumet, hjelper deg når du er nede. Donerer til veldedighet på regelmessig basis

Nederst: En gjeng med kjipe, kjedelige fags som ikke hadde kjent igjen en funny post om den bet dem i øret, kvinnehatere, sparker kjæledyrene sine, favorittsmak: Papp, favorittfarge: Beige
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Trenger litt tid på å tolke resultatene. Har satt Cambridge Analytica på saken, så da blir det nok stell i stuggu'n.

Nei altså, jeg tenker iallfall at vi kjører på med bildesiggings en stund og så ser vi om det blir helt shitshow eller om det går greit. Må bare avtale det tekniske med IT-avdelingen i India først (les: swamped på jobben så må vente til jeg får retta alle disse fantastiske "historie omm hvor dan jei skjøpte katte pusen min" først).
 
#25
Synes det er veldig fint med bildesigg, men det er også vannvittig synd og skam og faktisk også helt forjævlig at banan avataren min sluttet å danse. Hvorfor det da? Skal det virkelig være slik? Hvem er tjent med dette? Gjør bot, synder, og Gehenna vil virke som Tusenfryd.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#28
Å dæven, her kommer æddblåkk til å få kjørt seg.