Hvem er..

#1
Vet ikke hvorfor, men jeg trykket nettopp på "modereringsmannskapet"-knappen, og, vel, jeg så et navn jeg aldri har sett før. Kanskje er jeg treig og ikke følger med, men vi har en admin med tre poster som har vært registrert siden 24.06.2004 :blunk:

Bare jeg som synes det er litt rart? :usikker:
 
#3
Jorshi?

Tja, han styrer vel i bakgrunnen. ;)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Jorshi eier serveren som forumet og siden ligger på.

Ferdig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Egentlig ikke, siden det å stenge emner ble tabu da Plan 9 ble forumsjef.
 
#7
ooHooo, it's on, ow it's on!
 
#9
Jævla god idè Crizpy. Hva om Plan 9 leter opp alle postene som forsvant under flyttinga og? Eller er de allerede tilbake?

Og når han har gjort det kan han lage en egen tråd kalt Crizpys gullkorn der han poster alle dine 4222 poster til beskuelse for allmennheten? Det ville vært noe det!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
Jeg tror ikke folk flest gidder å sitte og lese 4000 "Ja/Nei"-poster...

Men hva vet vel jeg?
 
C

Crizpy

Gjest
#14
Opprinnelig skrevet av impywimpy@19.01.2005, 22.14
Og når han har gjort det kan han lage en egen tråd kalt Crizpys gullkorn der han poster alle dine 4222 poster til beskuelse for allmennheten? Det ville vært noe det!
165847​
Hadde ikke vært mye å skryte av...
Men mandark tar feil! FEILFEILFEIL!
 
#15
Er det noen som blir med på en aldri så liten underskriftskampanje der målet er at emner skal stenges igjen?

Dette funker åpenbart ikke i det hele tatt...

Plan 9 logikk: Siden alle her på forumet egentlig er hyggelig og ansvarsfulle får dere selv ta ansvar ved ikke å poste i de emnene de av dere som har en dårlig dag finner på å lage. Jeg stoler på dere!
 
#16
Sure he does, sure. :kos:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#17
Opprinnelig skrevet av Lanfear@19.01.2005, 23.41
You slip on the stairs and die.

GAME OVER!
165859​
You are likely to be eaten by a grue.
 
#18
Opprinnelig skrevet av impywimpy@19.01.2005, 22.44
Er det noen som blir med på en aldri så liten underskriftskampanje der målet er at emner skal stenges igjen?

Dette funker åpenbart ikke i det hele tatt...

Plan 9 logikk: Siden alle her på forumet egentlig er hyggelig og ansvarsfulle får dere selv ta ansvar ved ikke å poste i de emnene de av dere som har en dårlig dag finner på å lage. Jeg stoler på dere!
165862​
Poenget mitt var at emner som folk finner joviale og postes i, ser jeg ingen grunn til å stenge. På den måten bestemmer jo flertallet, og det kan da umulig være så forferdelig urimelig av meg? Ifølge deres standarder burde jo dette emnet vært lukket og låst for lengst. Det ville jo vært kjempesynd når det er et så morsomt et.
 
#19
ser ikke vits med å stenge emner hvis det ikke bare er ren informasjon som bare skal leses... altså hvis emnet er så teit at man ikke får poste i det er det likeså og slette det!
 
C

Crizpy

Gjest
#20
Eller la være å si noe.
Trur egentlig plan_9 sin "taktikk" eller hva du vil kalle det, vil funke i lengden.
Folk blir lei av å svare i emnene, og de dør ut av seg selv.