Hvem er..

#22
Mitt særdeles udemokratiske og urealistiske forslag går ut på å lage et eget kvalifiseringsforum der folk må gjøre seg fortjent til å poste på spillegal :p

Er det en ting historien har visst oss, så er det at menneskelig idioti har en lei tendens til å gjennta seg selv. Jeg tviler ikke på at emnene nok dør ut etter hvert, men problemet er at forumet blir uoversiktlig. Når man konsekvent skriver poster som består av 1-3 ord føler jeg at det blir for dumt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#23
I «gamle dager» måtte man ha 100 innlegg for å overhodet kunne skrive i Off-topic … Jeg tror ikke jeg liker dette bedre.
 
C

Crizpy

Gjest
#24
Den grensa, forårsaka bare mer spamming i de andre seksjonene, så det er egentlig håpløst.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#26
Øh, joda, takk... Var det et kompliment?

Navnet er forresten Vanguard. ;)
 
#28
Opprinnelig skrevet av Thinaran@20.01.2005, 01.19
I «gamle dager» måtte man ha 100 innlegg for å overhodet kunne skrive i Off-topic … Jeg tror ikke jeg liker dette bedre.
Jeg savner den tiden. :forelsket:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#29
Opprinnelig skrevet av impywimpy@19.01.2005, 22.44
Plan 9 logikk: Siden alle her på forumet egentlig er hyggelig og ansvarsfulle får dere selv ta ansvar ved ikke å poste i de emnene de av dere som har en dårlig dag finner på å lage. Jeg stoler på dere!
165862​
Helt enig. Dette emnet er et bevis på at brukerne fortsetter å spamme selv om diskusjonen er over og emnet har gått over til å være ubrukelig. Men når den som har vært moderator lengst i det siste er den som spammer mest av alle, hva kan man forvente av de andre? :confused: Og når forumsjefen holder på prinsippene sine og gjør det klart at ingen emner skal stenges? Da står vi igjen med emner som dette. Bare spam og tull.

Jeg likte det bedre sånn det var før. Turn it back around! Back! The way it was!
 
#30
Ja, jeg mener vi burde få mange flere moderatorer, minst 3 til. :cool2:
 
#31
Opprinnelig skrevet av Thinaran@20.01.2005, 01.19
I «gamle dager» måtte man ha 100 innlegg for å overhodet kunne skrive i Off-topic … Jeg tror ikke jeg liker dette bedre.
165945​
Det var tider, det.. men da spammet man i diverse andre, saklige emner for å få tilgang til den seksjonen. Smart.

Hva er denne driten som foregår rundt plan_9? Jeg har ikke fått det med meg, jeg.
 
#32
Les første innlegg og trykk på linken som står der.