Hvem spiller Tibia?

Ok, har vært i Amazon Camp. Jeg bør ha en formening om hvor tingene ligger nå, ja. :)

Mange Slimes er farlige, egentlig. Men om det bare er to, vil de kanskje være enkle. :)

Spilte tibia i ti min før jeg gikk lei. Og Anarchy online og pso eier tibia totalt. Runescape er også bedre. Dermed basta.

runescape er bra det, men det er ikke no gøy å bygge en karakter der siden, du bare lvler ved og skaffe skills, og det er kjedelig. + at du ikke kan dra på nå spesielt group hunts eller noe slikt, og det suger. ellers er jo grafikk og sånn best der da.

Jeg er nå snart lv28 Elite Knight.

SeaDog: Hvordan går det på den nye serveren? Hacket enda flere ganger?

Jeg vil bare oppfordre alle til å starte på Valoria-serveren, da det lønner seg å kjenne noen fra før i spillet. :)

haha din bøg. har gått tilbake til min gamle server.

Er lvl 20 sorcerer.
Zenorax er navnet. start her.. myyye bedre.
JEG har kontakter på trimera så det holder ;)

"Lol?" :p

Neida, jeg spiller nok ikke på Trimera noen gang. Er lv29 Elite på Valoria nå. :)

Og kaller du meg bøg, kaller jeg deg hetero (kunne jo ikke tenke meg deg, vet du).

pffft. jaja vi får holde på på vær vår server da vettu :)

og bare lvl 29 elite??
det kunne jeg blitt på en uke med powergaming :p

Vel... Om du kunne klart det, burde du inderlig vært bedre enn lv41 Elite på din beste karakter, hva? Jeg hater også å trene, så det ødelegger litt. :p

pffft din gay.
jeg power game'a ikke med min Gamle karakter. Pluss at jeg trente i et par månder, OG jeg har quitta sirka 2-3 månder tilsammen :)

men jeje.. kos deg på Valoria :)