Hvilke håndholdte bruker du mest?

Hvilke håndholdte spillemaskiner bruker du mest?

  • N-gage

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nintendo DS

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gameboy advance

    Stemmer: 0 0,0%
  • PSP

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gizmondo

    Stemmer: 0 0,0%
  • Mobil/PDA

    Stemmer: 0 0,0%
  • Andre enheter

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#21
Jeg har bare to muligheter; Mobil eller Nintendo DS. Hvorfor spille på mobilen når jeg har DS-en til rådighet?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#22
Opprinnelig skrevet av Egle@14.06.2005, 20.48
Hvis vi ser det i antall timer så bruker jeg nok mest GBA SP-en. Og nå når det blir sommer, kommer jeg nok til å bruke den enda mer når det blir uutholdlig varmt på rommet. Å ligge på trampolinen og spille GBA er avslappende og digg. :D
233103​
Instemmer. SP-en er så koselig å ha om sommeren. Fiiiiine maskinen. :flau:
 
#24
Jeg har Nintendo DS, derfor trenger jeg ikke Gameboy Advance lenger. Men Nintendo DS spiller ikke GB/GBC-spillene, derfor må jeg noen ganger bruke Gameboy Color også. Nintendo DS blir mest brukt, og det var visst den eneste bærbare enheten på lista som jeg eier.
 
#25
Å jo da, man kan fint spille GB og GBC spill på DS, bare last ned noen emulatorer på flashcarts og sett igang.
 
#26
Ja, men som sagt, min spiller ikke de gamle spillene, fordi jeg ikke har Flash Cart eller annet utstyr. Nintendo DS alene spiller kun DS-spill og GBA-spill. Ikke har jeg tenkt å kjøpe et Flash Cart heller når jeg har en GBC.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#27
Spiller vel egentlig mest på PDAen min for tiden ja, med tanke på at jeg drasser den med meg overalt på jobben uansett.
Går vel mest i Sarien (AGI) eller ScummVM (SCUMM), men også litt MorphGear (GB, GBC, GBA, SNES, NES, MASTER og GAMEGEAR).

Av rene spillemaskiner er det klart DSen
 
#28
DS på meg også. Spiller ikke så ofte, ettersom jeg kun er i besittelse av et spill. Men Wario Ware Touched er grisevannskelig/langt hvis man vil pynte alle personene i albumet med en gullkrone.
Har også klart å gjennomføre Minish Cap for litt siden, så jeg venter egentlig bare på at Pac Pix skal komme til norge, så kjøper jeg det så snart jeg har penger.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29
Øøøh? Har ikke Pac-Pix kommet hit ennå? Er rimelig sikker på å ha sett reklame for spillet flere steder heromkring, skjønner du. Nuvel, full rapport når du får det! Jeg er fortsatt usikker på om det er noe å bruke pengene på, og om det strekker seg over nisjé-appealen.
 
#30
Pac-Pix fikk visst 5/10 i siste gamesTM. Etter det jeg har hørt er det forholdsvis kort. Om jeg finner det forholdsvis billig så kanskje jeg kjøper det.

MoFo2
 
#31
Hmm ... har Pac Pix kommet til norge?
Bør kanskje begynne å se litt mer i butikker, men elkjøp gjemmer bare spillene sine bak disken, og Key Card går konk og tar ikke flere spill inn.
Har hørt at Free Record Shop tar inn DS-spill, noen som kan bekrefte dette? de pleier liksom ikke å ha nintendoprodukter stående i hyllene.

Edit: takk, Thinaran. :)

Nå mangler bare pengene, men har bursdag snart, så det burde ikke være et problem.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Agahnim+14.06.2005, 16.15-->
<!--QuoteBegin-SilentBob
@14.06.2005, 15.59
DS'en går det vell mest i ja.

Lodin: hva med pocket snes?
232987​
PocketSNES er en emulator for GBA som ikke er verdt de minuttene det tar å sjekke den ut engang. De fleste spillene funker ikke, alle spilla er uten lyd, bildet er strukket slik at man ikke ser hele og ikke alle spill kjører normal hastighet.
233005​
[/b]
Jeg trodde snes-emuen til pda'er het pocket snes.
rimelig sikker på det.
Har også testet pocket snes til gba.
likte det ikke helt :ehm...:
 

Sancti

Terrorkatt
#35
Jeg fikk nettopp sånn til bursdagen min av Nobu, så det er vel ikke så mye tvil om hvilken håndholdt som kommer til å brukes mest nå. :forelsket:

 
#36
Jeg bruker fortsatt den gamle Gameboy'en til å spille Tetris med. ^_^

Gratulerer med dagen Sancti.
 
#37
Sancti: Er det ein kvit Developer's System eg ser? Eg og vil ha ein slik *gååstjeleSanctisinmenfårdårlegsamvitogmågihantilbake*

Hos meg går det mest i Developer's System. Yoshi Touch and Go og ZooKeeper. Litt GameBoy Advance Special iblant óg, men det kan eg spele på Developer's System-en min. Blir kos når eg får toppspel i begge spelportane til han snart. Har bestilt Kirby Canvas Curse og Super Mario World 2: Yoshi's Island no. Får dei i løpet av sumarferien. *gledeseg*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Hva med å kalle maskinen det den faktisk ble hetende til slutt, hmm?
Og ja, DS her også. Riktignok mest GBA nå om dagen (Advance Wars 2 og Zero Mission), men jeg skal nok clocke Pac-Pix en av dagene også.
 
#40
Opprinnelig skrevet av Yetipants@20.06.2005, 23.05
Hva med å kalle maskinen det den faktisk ble hetende til slutt, hmm?
Og ja, DS her også. Riktignok mest GBA nå om dagen (Advance Wars 2 og Zero Mission), men jeg skal nok clocke Pac-Pix en av dagene også.
234864​
http://www.nintendo.com/consumer/systems/ds/faq.jsp#dshttp://www.nintendo.com/consumer/systems/ds/faq.jsp#ds

EDIT: Eg får sjølv bruke kva tyding av "DS" someg vil. Det er ikkje berre utviklarar som kan kalle maskina Developer's System. Developer's System er ei av to offisielle tydingar av "DS" som Nintendo har uttalt, og det er opptil kvar enkelt å velje den tydinga han vil. Eg velde Developer's System då denne tydinga var den fyrste eg fekk høyre offisielt frå Nintendo. Det er ikkje berre utviklarar som kan kalle maskina Developer's System, og privatpersonar som får bruke Dual Screen.