Hvilke slåssespill spiller du?

Ja, jeg lurer litt på dette. Dessuten er det kanskje greiere å organisere små spilletreff, hvis man har en liste å gå ut fra. Derfor, hvis alle som legger inn innlegg på denne tråden forteller hvilke spill de spiller regelmessig, dvs at dere sier hvilke spill dere har ordentlig peiling i, og som dere er villige til å møte opp i treff og turneringer for å spille.

Hvis ikke, ikke legg igjen svar. Takk

Jeg spiller VF4: Evo

Tekken Tag, Tekken4 og i fremtiden Tekken5

VI har jo på en måte et slikt emne da, men samme det

Emnet!

Oi.

Tekken Tag og 4.
Virtua Fighter 4
King of Fighters (98-2002)
Marvel vs Capcom
Street Fighter ( :kos: )

EagleJin

Bear Necessity
- Spill
- karakterer

Liker å tro at jeg er brukbar i:

- Virtua Fighter: EVO (tok glatt over tronen etter masse mas :p)
- Goh, Akira, Wolf, Lau, Kage (og har akkurat startet med Brad).

- Tekken Tag
- Mishimas, Kuma, Jacks

- Tekken 4
- Mishimas, Lee, Kuma, Craig

- Street Fighter EX 3
- Blanka, Zangief, Darun, Garuda, E.Ryu,

- Street Fighter Alpha 3
- Blanka, Ryu, E.Ryu, Guile, Zangief, Akuma

- Capcom vs SNK 2
- Blanka (Gorilla), Zangief (STORMANN), Ryo (Wonzxingh), Ryu, Iori, Rugal

Om det skulle bli holdt turnering i noen av disse spillene ville jeg meldt meg på før jeg hadde rukket å lese om turneringen... Som jeg også gjør til de fleste andre spillturneringer (konsoll). :blunk:

Ser vi starten på et nordisk Evolution 2006 her? ;)
Forslag til navn:
GNEFT - Gamer's Nordic Electric Fighting Tournament!!! kanskje ikke...

Spill jeg er, og tror jeg er brukbar i (som jeg spiller):

Tekken Tag Tournament
Tekken 4
Virtua Fighter 4: EVO (brukbar i forhold til lengden jeg har spilt menes her ;) )
Street Fighter (er ganske generelt der. Alpha 3, EX 3 osv)
Capcom vs SNK 2

Tror det ville passet bedre med NEFT enn GNEFT. Selv om det heller kanskje ikke er det beste navnet..

Hvis det skulle bli turnering i ett eller flere av disse spillene, eller spilltreff stiller jeg opp med en gang. Turneringer generelt er også ganske kult, selv om man ikke er ekstremt god i et spill (uten og si mer om det, eller hva Hyulvinji? :p)

C

Crizpy

Gjest
Street fighter 2, world warrior.
Jeg synes faktisk alle andre sf spill suger.. ble så mye yalla i super street fighter.. Liker sf2 best!!

Jeg spiller vel mest VF Evo 4, spiller med Lau, Kage, Aoi og Akira(de tre siste er jeg ikke så god i enda). Det blir vel litt SFII over nett også, i tillegg til re-releasen.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Huff, jeg er visst den eneste som spiller Mortal Kombat: Deadly Alliance. :(
Men jeg er ikke heeelt unormal, fordi jeg spiller også Tekken 3, Tag og 4, Soul Calibur. Jeg har også vurdert å kjøpe Virtual Fighter, men vet ikke for hvor mye. Er 300 kr greit for det spillet?

Var det med en negativ tone? Det var du som brukte emnet som off topic ved å svare, du kunne heller sendt PM.
  • Tekken 4
  • Soul Calibur II
Spiller også Street Fighter Turbo Revival, men det er ikke konsoll.

Tekken tag.
tekken4
Bruker Bryan*som jeg er kjent for :p *
Bruker Kazuya.
Spiller smash em dead....

tekken 4 og litt tag
Soul Calibur II
men det gåt mest i super smash bros. meelee ( regnes som et slåssespill det ? )

F

Fanta Boy

Gjest
Pleide og spille Tekken3 hos en venn, ellers hjemme gikk det mye på Super Street Figther II, ellers eier jeg Tekken4 men det runna jeg på 1 time(fikk alle karakter og kan historien utenat) så det var skuffende, i forhold til hvor bra Tekken3 var. SSF2 er best da.

Dette emnet er hva man spiller på profft basis. Ikke hva man spilte før, og hva som er "best". Finnes sikkert andre emner hvor slike tåpelige innlegg finner sted.

Folk i VF som jeg spiller, og prøver å forstå/lære best mulig:

Aoi
Desverre går jeg mest i reversal-game med henne. Så stilen min kan bli lett gjenkjennelig etter en liten stund. irriterende for meg, men jeg har heldigvis noen andre saker som er ganske fine også.

Kage
Går i enkle set-ups. Er ikke helt stødig med komboene jeg tar/prøver på. Enten gir jeg en del, eller grei skade. Eller så kan man sikkert få seg en latter..

Jacky
Den første jeg spilte med. Har noen greie saker som funker. Prøver å lære meg andre framfor han, men det er ikke så lett å lære seg nye folk...

Har kjøpt Xbox nå nylig så det er ikkje utelukka å kjøpe eit slåssespel i nærmeste framtid. Er i alle fall 100% sikker på å kjøpe Ninja Gaiden, men det er vel ikkje akkurat kva ein kan kalle eit slåssespel. Er vel heller eit "Beat 'Em Up" spel.

Men er det noen som kan anbefale noe?
Noen med erfaring?

Opprinnelig skrevet av Burton@13.06.2004, 00.12
Har kjøpt Xbox nå nylig så det er ikkje utelukka å kjøpe eit slåssespel i nærmeste framtid. Er i alle fall 100% sikker på å kjøpe Ninja Gaiden, men det er vel ikkje akkurat kva ein kan kalle eit slåssespel. Er vel heller eit "Beat 'Em Up" spel.

Men er det noen som kan anbefale noe?
Noen med erfaring?
På XBox så er det vel kun Soul Calibur II jeg kan anbefale. Men Capcom vs. SNK 2 EO har vel fått ganske god kritikk, så det er sikkert et spill som er verdt å teste.