Hvilke spill kjøpte du i 2009?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
IFA 2009, ja. Mange syntes det var svært tilfredsstillende med den mer salte smaken og større tyggemotstand, mens andre fortsatt mener smaken er for flat sammenlignet med PEZ.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#44
pro tip: IFA sukkerfri er den eneste sukkerfrie pastillen jeg vet om som ikke bruker aspartam. Aspartam brytes ned til metanol når kroppen fordøyer det. :eng:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
pro tip: IFA sukkerfri er den eneste sukkerfrie pastillen jeg vet om som ikke bruker aspartam. Aspartam brytes ned til metanol når kroppen fordøyer det. :eng:
Blåsyre også, så aspartam er virkelig noe man burde helle innpå ja.
 

oma

Village Drunk
#47
Og der hoerte jeg det foerste gode argumentet for at man ikke burde drikke lettbrus. Aldri mer lettbrus.
 

Lodin

Der Waaaah
#48
Ifa sukkefrie pastiller suger balle. Hele poenget med dem er at de skal hjelpe til i spyttproduksjonen slik at man kan smøre halsen. Eller grise ned Oslos gater og leke at man tygger skråtobakk når man er 14. =D
Uansett er den sukkerfrie Ifaen av en eller annen grunn dritdårlig til dette. Riktignok er den med jordbær ganske artig i smak, men det hjelper ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Og der hoerte jeg det foerste gode argumentet for at man ikke burde drikke lettbrus. Aldri mer lettbrus.
Kjenn dine søtstoffer. Cola Light (og sikkert noe annet også) er søtet med Sucralose, som visstnok er et søtstoff basert på sukker men uten alle de slemme kaloriene. De aller fleste lettbruser er derimot søtet med aspartam, som (iallfall for meg og mange andre, ifølge Pikkiwedia) smaker metall og - som nevnt - brytes ned til livsfarlige gifter når det fordøyes. I ørsmå mengder naturligvis, men likevel. Finnes omtrent like mange rapporter som påstår aspartam ikke forårsaker kreft som det finnes rapporter som påstår det forårsaker kreft, men jeg får tilstå at jeg ikke akkurat blir beroliget av det.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#50
Jeg kjenner ikke til en eneste lettbrus som ikke bruker aspartam. Bruser som bruker sucralose bruker aspartam i tillegg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Wikipedia framholder at Coke Light bruker en blanding av Sucralose og det som på engelsk heter "acesulfame potassium" som jeg ikke gidder å slå opp hva blir på norsk, men du har sikkert rett. Uansett bryr jeg meg ikke siden jeg ikke drikker Coke Light-skvipet uansett. New Coke med søtstoffer, ellers takk.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#52
COD:WAW
MGS 4
Farcry 2
Oransje boksen til PS3 in b4 lodin baaaaaaaaaaaawer
ES 4: Oblivion GOTY edition PS3 in b4 oblivion with bows and swords
GTA 4 PS3
Regnbue seks vegas 2 kosted bare £8 på play
COD 4: MW

MORTAL KOMBAT 2 PSN
PRICE OF PERSIA PSN
WARHAWK PSN
BIONIC COMMANDO PSN
CRASH COMMANDOS (beste Soldat rippåffen noen sinne laget)
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#53
COD:WAW
MGS 4
Farcry 2
Oransje boksen til PS3 in b4 lodin baaaaaaaaaaaawer
ES 4: Oblivion GOTY edition PS3 in b4 oblivion with bows and swords
GTA 4 PS3
Regnbue seks vegas 2 kosted bare £8 på play
COD 4: MW

MORTAL KOMBAT 2 PSN
PRICE OF PERSIA PSN
WARHAWK PSN
BIONIC COMMANDO PSN
CRASH COMMANDOS (beste Soldat rippåffen noen sinne laget)
ON TOPIC PLZ! VI SNAKER ÅM IFA HÆR
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#55
Åffer skulle jeg baaaawe av det? Betyr bare at det nå er solgt 40.001 kopier av dillet. =D
*spise en IFA*

de notoriske frame rate probleme som ble fikset allerede før spillet ble lansert med en 16MB stor patsj.

morsomme fakta #53: Trench_Rat har faktisk ikke eid en PC som er i stand til å spille spill på siden 1996
 

Lodin

Der Waaaah
#56
Og morsomme fakta #54: Orange Box til PS3 solgte ikke mer enn 40.000 kopier i USA i desember 2007. :gnoh:
Og noen folk lurer på hvorfor Gaben ikke liker PS3.
 
#57
faen! nå fikk jeg lyst på IFA :sikle:
 

Kilik

Lokal moderator
#59
Si meg hvilke spill du kjøper, og jeg skal si deg hvem du er eller no...


2009 ble for min del preget av mange eldre spill og lovlig nedlasting til en billig penge:

PS3
Little Big Planet
Flower
Mirror's Edge
Resident Evil 5
Uncharted 2

Xbox 360
Bioshock
Guitar Hero 3
Rock Band 2 (kun spillet)
Castle Crashers

PC
Splinter Cell
Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Splinter Cell: Chaos Theory
World of Goo
GTA: San Andreas
Mass Effect
ES IV: Oblivion
STALKER
Star Wars: KOTOR
Max Payne
Max Payne 2

PSP
Outrun 2006: Coast To Coast

DS
GTA: Chinatown Wars

Xbox
Burnout 3
Prince of Persia: Sands of Time
Shenmue II

PS2
We Love Katamari
Silent Hill 2

Dreamcast
Sega Rally 2
Sonic Adventure
F355 Challenge
Space Channel 5
Power Stone 2

NES
Super Mario Bros. 3
 
#60
PC:
Penumbra Collection
Fallout 3
Quake 4
Painkiller Resurrection
Aliens vs Predator 2
Heroes of Might And Magic 3
Mirror's Edge
Quake 3
S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky

PS1:
Tomb Raider II
Little Big Adventure
Alien Trilogy
In Cold blood
Fear Effect
Marvel vs Capcom

PS3:
Metal Gear Solid 4

Xbox360:
Street Fighter 4
GTA 4
Den bedritne Turtles-remaken

Gamecube:
Zelda Wind Waker

Wii:
Deadly Creatures

PS2:
Ico
Shadow of the Colossus
Final Fantasy X, X2(angrer meg vilt) og XII