Hvilke spill virker 100%?

God dag!

Har nettopp kjøpt en XBOX360, som er min første konsoll. Har ikke så mye erfaring, er en nybegynner mao., angående dette så jeg håper jeg kan få litt hjelp.
'Mannen i butikken' sa at SSX3 ville virke på min XBOX360. Det gjorde den jo også etter å ha installert patchen, men det gikk ikke ann å hente lagrede spill. Fant en liste med alle kompertable spill og SSX3 var en av dem!
Noen som kan hjelpe meg med hvilke spill som virker 100% riktig? Lagre og hente spill også ;-)
PS! Prøvde å ta et søk, men fannt ikke direkte det jeg lette etter.

Takker for alle svar!

Mvh
Bluescan

det er vel for det meste maskinen du kan få mest bråk med, men project gotham racing 3 er ett spill jeg aldri har hatt problem med.
hvis spill fryser er det mest sannsynligvis pga maskinen.

Spill jeg har prøvd:

Crimson Skies - fungerer utmerket
KOTOR 1 - fungerer, ser pent ut men helt jævlig slowdowns under kampene.
Ninja Gaiden - av en eller annen grunn tok det inn i helvetes lang tid å laste inn spillet, men det fungerte som det skulle. I hvertfall første brett.
*GTA 3 - brukbart, noen slowdowns
*GTA San Andreas - funker perfekt og med bedre framerate enn på PS2 (har ikke prøvd på vanlig Xbox)
Forza Motorsport - funker fint

*GTA spillene tilhører Grand Theft Auto - the Trilogy pakka til Xbox.

legg merke til at dette er fra desember oppdateringa, ikke siste som kom i mars.

Takker for alle tilbakemeldinger!

Ser ut til at GTA San Andreas blir det neste spillet på innkjøpslisten da, men måtte du installere en oppdatering eller emulator for å spille det?

Mvh

Takker for alle tilbakemeldinger!

Ser ut til at GTA San Andreas blir det neste spillet på innkjøpslisten da, men måtte du installere en oppdatering eller emulator for å spille det?

Mvh
[/b]

Regner med at du har harddisk på Xbox360'en din. Hvis du er koblet Live når du starter spillet vil du få spørsmål om å laste ned en oppdatering, og denne oppdateringen gjør at du kan spille alle spillene som er kompatible for øyeblikket. Hvis du ikke har Live må du laste ned og brenne den på disc, forklaring finnes på Xbox' offisielle sider.

D

Doctor Downs

Gjest
Prøvde å putte et brent Xbox-spill i 360-en. Den lasta faktisk ned oppdateringer og begynte å starte det opp og hele pakka, men kom omsider til en melding om at det var noe galt med spillet. Tror ikke det skal mye mekking og chipping til for at det blir godkjent.