[Multi] Hvilken NextGen konsoll skal du ha?

Hvilken skal du ha?


  • Totalt antall stemmer
    22
#1
Slutten av året må du vel gjøre et valg hvis du skal ha en av disse, så hvilken blir det?

 

Shinra85

Spillegals effort emo
#2
Sjansen er stor for PS4, men ikke med det aller første. Alt kommer an på lanseringspris o.l. Mest sannsynlig hopper jeg på toget når prisen går litt ned, noe som blir rundt sommertider, tenker jeg
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#3
Når det gjelder ps4 Vs xbone ligger valget klart på ps4,men spørsmålet er heller når. Med mindre det kommer masse shizz jeg har dritlyst til å spille og ikke får på pc, så kommer jeg til å avvente.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#5
PS4 frister mest av de to konsollene, men jeg kj¢per nok en Wii U f¢r noen av dem etter det jeg har sett av kommende spill.

Liker for¢vrig det jeg har sett så langt av det nye Killzone-spillet, enda jeg aldri har spilt noen av de andre. Er de verdt å plukke opp for 300-400 spenn for trilogien?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Så langt er jeg litt avholden til begge. Får se når den endelige listen over launch-spill er klar.
 

demake

Seksuelt godteri
#9
Erre no tvil?
Blir nok ikke å coppes før jeg har levert masteren. Det får være en gave til meg sjæl.
 
#10
Har preodra på dustinhome, vurder å gjøre det samme på komplett. Skader ikke å ha 2 ps4....
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Du kan teipe dem sammen så du får en PS8. Alle ser jo at PS4 bare er to PS2 Slimmer teipa sammen.

Nei altså jeg skal vel ha en PS4 som alle andre, men ikke ved launch med mindre dritmasse fett dukker opp da. Blir vel som det pleier at jeg kjøper den på denne tida av året når feriepenga alikevel ramler inn.
 
#14
Om jeg må velge er det uten tvil ps4, men jeg er på gjerdet når det gjelder ny konsoll uansett. Det eneste spillet jeg orker å se trailere til om dagen er Dark Souls 2, og til og med det ser passe bland ut. Tror jeg har blitt veldig kresen på spill de siste årene. Hjelper ikke at alt er dritt. Snart blir jeg en av de som kaller alt for "nintendo".

"Slutt å spill nintendo og kom deg ut i sola din taper"
 
#15
Må se hvordan ting utvikler seg før jeg gidder å ta noen avgjørelse, men ingen tvil om at Playstation 4 gir best inntrykk akkurat nå. Kjip DRM blir det i mange tilfeller uansett tror jeg, men når du vier tid til Octodad på pressekonferansen din så blir jeg glad. De går aggressivt etter indieutviklere og kommer trolig til å ha noen gode eksklusiver som ikke er man/zombie shoots eller bilspill så da får vi se hvor mye lommeboka svir etterhvert. Inntil da så klarer jeg meg fint med en god datapese.
 
#16
Playstation 4 blir det første. Ideelt sett venter jeg et år og tre dager på ny modell til nedsatt pris, men det kommer til å bli helvetes vanskelig når Last Guardian og MGS5 slippes.
Mulig at det blir en Xbox etterhvert, får se hvordan det spillet til Max Payne-gjengen blir. Men med tanke på at alt av eksklusiver til den konsollen endte opp på enten PC eller PS3 til slutt, så bør man kanskje lære av det.