Hvilken server spiller vi på?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Ja, hvilken server? Skriv opp ditt forslag og begrunnelse her. Vi mekker meningsmåling over helga eller noe. Jepp.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Så fint da.
 
#4
Spiller ikke så stor rolle for min del, men det ser ikke ut til at det gjør det for dere heller, så da foreslår jeg The Maelstrom. Som jeg sa befinner den gamle guilden min seg der, så de kan sikkert hjelpe oss med litt gull og ganking.
 
#5
Vet ikke om det kommer til å spille noe særlig rolle med tanke på at vi kanskje ikke rekker så langt på lvlinga, men for all del, legg spillinga til en PvP-server. :p
Takler ikke tanken på å spille på en PvE server...

Bamsefar: Er The Maelstrom en PvP-server ?
 
#7
Poenget med dette er vel langt ifra å nå så høyt level som mulig. Men det å bare kose seg med spillet, på uansett hvilken level dette måtte være. Eller er jeg bare helt på jordet nå?
 
#11
Sånn ellers, så er det samme for meg hvor vi spiller. Jeg har ingen faste røtter på noen servere, siden jeg ikke spiller lenger. Jeg følger med overalt :)
 
#12
Hittil er forslagene:

Grim batol
Laughing skull

Jeg vil ikke spille på latterskalle av en enkle grunn at folk fortsatt har karakterene sine fra i fjor der, og det synes jeg er for neger (... Å ikke starte på nytt).


Vil du ikke at vi skal spille på en server, så foreslå noe annent.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Okay, da teller jeg to innvendingsfrie forslag: Grim Batol og The Maelstrom. Noen innvendinger på de to?

Det jeg tenker, er at det er såpass mange World of Warcraft-servere at vi burde klare å enes om én.
 
#16
Azman spiller horde tror jeg på Grim Batol, og litt kjipt vis ikke alle som vil være med får vært med, grunnet det at de har horde på den serveren da.
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#19
Skal jeg spille dette igjen skal det være på en RP-server, for der er det flest morsomme idioter. Dessuten er det goons der vi kan si hei til. Så jeg stemmer Venture Co. og en familiereise til Goldshire, tydeligvis den mest romantiske by i Azeroth.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#20
Jeg spiller (og gjen nominerer) gjerne på Laughing Skull, ettersom jeg ikke får spilt så mye, og kommer mest sannsynlig til å henge etter. Er jo bare stress for meg selvfølgelig, men fortsatt :loth:

Hvis andre med karakterer der skal spille mye, kan man evt. fortsatt starte nye karakterer. Men spiller jo uansett, var som sagt ålreit ifjor (bortsett fra at Yeti ikke fikk vært med i Deadmines). :usikker: