Hvilket FF spill ville du hatt en oppfølger til?

som sagt, Hvilket FF spill ville du hatt en oppfølger til?

Du kan velge mellom alle Final Fantasy spill du vil..
Jeg vil helst ha en begrunnelse av hvorfor du vill ha en oppfølger til akkurat det spille du velger..

Jeg personli hadde hatt lyst på en oppfølger til FFVII hvis de hadde klart og Finne en story som var like god som den orginale men jeg syns også at grafikken burde være like dårlig som på det originale FFVII spillet.

Det kommer jo en oppfølger til ffVII, Advent Children kommer jo.

Tja, ville hatt en til VIII. fordi jeg likte dette spillet VELDIG godt. Og siden Squall kom seg litt på slutten, ville han nok vært like kul i oppfølgeren. Og siden jeg hørte falske rykter om VIII-2 en gang (tror det var her på forumet), så har jeg enda mer lyst på en. FFVIII er jo ett utrolig kult spill som jeg mener hadde fortjent en oppfølger mer en ffx. Og en oppfølger til X-2 er jeg ikke så mye for.

C

Crizpy

Gjest
FFIX, for det er så å si det eneste spillet som det kan lages en oppfølgerTrykk for spoiler
<div id="1292019222562243_open" style="display:none;">Necron sier jo at han altid vil eksistere så lenge det er liv og død... elller noe. dvs at det er nesten opplagt at det kommer en oppfølger der han prøver å rævkjøre krystallen

Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe FFX-2 men har aldri fått nok penger men etter at jeg har hørt at FFX-2 er så dårlig tror jeg ikke at jeg kommer til og kjøpe det..

Opprinnelig skrevet av Barret@15.05.2004, 21.01
Jeg hadde faktisk tenkt å kjøpe FFX-2 men har aldri fått nok penger men etter at jeg har hørt at FFX-2 er så dårlig tror jeg ikke at jeg kommer til og kjøpe det..
Det er ikke dårlig, men det er et av de dårligste FF spillene!

Men det er et helt greit spill som er verd pengene.

Ja oki ska se om jeg klarar og tyte penger fra mamma og pappa, mamma har lovt meg et spill snart og jeg tenkte egentli på FFXI då....

Ingen!!! Ikke oppfølgere!! Bare nye ff spill, med nye mennesker, å ny historie!!
Min mening i allefall....

Opprinnelig skrevet av Vampire_man@15.05.2004, 22.43
nytt er bra, men hvis square gjør det på en riktig måte kan en oppfølger også bli like bra.

Lurer på hvor lenge ff-serien vil vare.....
Nå har jo SQUAREENIX bevist at de ikke kan lage en oppfølger ( FF X-2 ).

Spørr du meg så tror jeg at FF serien vil vare i minimum 10 år til sikkert mere for det er så mange FF fans rundt om kring her i verden...

Final Fantasy er det ultimate spill

Opprinnelig skrevet av Griever@15.05.2004, 22.39
Ingen!!! Ikke oppfølgere!! Bare nye ff spill, med nye mennesker, å ny historie!!
Det er vel greit det men, de vil jo trenge brae historier å da..
slik som på FFVII der e historien helt fantastik og det finnes ingen historier som kan slå den syns no jeg

Jeg tror nok FF serien vil forsette å bli laget i mange år til, me jeg tror aldri at noe FF spill noengang vil slå VII. Uannsett så tror jeg heller ikke at FF serien skal bli bedre med åra, de har jo skreve alle mulige historier om hvordan man skal redde verden så snart blir de vel tomme for idere å må bjynne å rive å slite i de gamle gode klassikerene. Så jeg ser forr meg at i år 2030 har vi fått alle FF spillene i ny grafikk og mange oppfølgere.

PS!

Bare så alle vet det så er jeg imot oppfølgere og re-maker!

Vil gjærne ha en oppfølgerer til FF IX.
Hva skjer med Vivi?? Hva med Kuja?? Gifter Garnett og Zidane seg??
Mye annet og, men det er det jeg mest vil vite!

Vi får se hva som skjer med selve Final Fantasy serien til slutt, jeg håper no at de ikke slutter å lage FF spill når jeg lever vertfall..

Opprinnelig skrevet av Barret@16.05.2004, 00.03
Vi får se hva som skjer med selve Final Fantasy serien til slutt, jeg håper no at de ikke slutter å lage FF spill når jeg lever vertfall..
?????

Jeg håper for all del at de kommer til å slutte før jeg stryker med, tenk så drit å vite at du ikke får spilt alle FF spillene. Og det verste av alt hadde vert vis det hadde kommet ett skikkelig bra FF spill når jeg var dau som jeg ikke fikk spille. Men jeg tror nok at de kommer til å slutte å lage FF spill før jeg ligger å råttner, så jeg har nok ikke noe å bekymre meg for.