Hvilket Mario Spill Er Best?

Hvilket Mario Spill Er Best?

• 1.Super Mario Bros.

Stemmer: 0 0,0%
  • 2.Super Mario Bros.2

• 3.Super Mario Bros.3

• 4.Super Mario World

• 5.Super Mario World 2: Yoshi's Island

• 6.Super Mario RPG

• 7.Mario Kart

• 8.Mario Kart 64

• 9.Super Smash Bros.

• 10.Paper Mario

• 11.Mario 64

• 12.Super Mario Sunshine

• 13.Mario Kart:Double Dash

• Totalt antall stemmer
    0
F

Fanta Boy

Gjest
Hvilken er din favoritt???
Hvis jeg har glemt noen Kan mod/admin legge de inn.

EDIT*Glemte Luigi`s Manison :svette: MOD?
EDIT2*Det er riktig Psycho jeg bare....uhmm...testa dere :svette:
EDIT3*Det er vel samme spill burde kanskje fjerne det
Edit4*Takk :)
kakarlsen: Fikset SMW 2 missen, samt tok meg den frihet å legge til Super Mario RPG.

Super Mario Bros. 3 er det beste etter min mening.

----

Super Mario World 2 og Yoshi's Island er det samme spillet (det heter Super Mario World: Yoshi's Island).

Og Luigi's Mansion er vel egentlig ikke et Mario-spill. Det er et Luigi-spill.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Super mario world er det beste etter min mening, men like bak så ligger super mario bros. 3. Super mario world er bare rett og slett genialt, mange kule verdener og i tillegg så er det en ganske ok lengde på spillet hvis jeg ikke husker helt feil.

Super Mario Bros. 3 - tidenes plattformspill.
Litt rart å ta med Mario Kart-spillene, Paper Mario og Super Smash Bros. (hvor er forresten Melee?) i en sånn avstemning, kanskje...

Definitivt Super Mario Bros 2 etter min mening.
Saa surrealistisk og drommeaktig, og prinsessen rocker vilt :)

Lodin

Der Waaaah
Min favoritt er Super Mario World. Er ihvertfall det Mario spillet jeg har lagt inn mest tid på.
SMB3 kommer på en fin annen plass.

Ahhh! Ikke få meg til å velge, det blir som "Sofies valg"!
Det ble Super Mario World stakk av med min stemme, det er minimalt som skiller det fra Super Mario 64 og Super Mario Bros. 3 kvalitetsmessig (som også er noen av de beste spillene gjennom tidene).

Forresten, hva gjør Mario Kart-serien, Smash Bros-serien og Mario-RPG-seriene på lista? Hvis det skal være spill som Mario dukker opp i så mangler det en hel haug isåfall.

C

Crizpy

Gjest
Jeg synes Mario 64 var best...men veeeldig nærme super mario 3.. vel, 3 fikk en fin annen plass, men husker jeg spilte masse mario 64.. Fikk n64`n min til bursdag en gang..så jeg løp opp til kameraten min å lånte mario64 (konsollen kom jo uten spill) og jeg ble veldig asosial de neste dagene...

D

Doctor Downs

Gjest
Super Mario 64.

Men ærlig talt synes jeg du burde utelatt å ta med Mario Kart. Da bør man vel egentlig ta med hele mølja med Mario party, Golf, Tennis og det som er.

Mario Teaches Typing og sånn :D

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ble nok Super Mario World på meg og. Mange artige brett og mange hemmeligheter (Star Road anyone?).

Husker når jeg hadde søskenbarnet mitt på besøk ... Han var vel seks eller no sånt, og ville spille. Så jeg sletta en saving, og starta spillet.

Selvfølgelig, når han skulle spille neste dag, gjentok han det jeg gjorde: Sletta 96*-savingen min og starta spillet ... Ble temmelig sint, men etter to dager hadde jeg den oppe på 96* igjen. ;)

Siden Mario Kart 64 var et alternativ, stemte jeg det. Det er det spillet jeg har spillt absolutt mest uten å eie det selv, og jeg har hatt det utrolig gøy med dette sammen med venner. Bør vel anskaffe meg Double Dash nå som jeg faktisk har en nintendo-konsoll, også. Hvis jeg skulle velge i den skikkelige mario-serien, må det nok bli Super Mario 64, fordi det var så utrolig kult når det kom. Sunshine klarer ikke det samme...

Jeg liker nok Super Mario Bros. 3 best, av de jeg har prøvd. Men også Super Mario World og Mario 64 er diggbart. :)

F

Fanta Boy

Gjest
Ja, men jeg tenkte på de spilla på konsoller.
M&L:SS er helkt sikkert kjempe morsomt :)

Mario 64 var det aller beste mario spille! Det er et langt og kjekt spill. grafikken var jo noe av det beste på den tia, å det hjalp jo litt. Faktisk så tok jeg frem den gamle N64 og mario får noen måneder siden, og ja det var faktisk ganske kult og grafikken var god nok til at jeg hadde det skikkelig gøy mens jeg runda det igjenn!

Opprinnelig skrevet av heatjoam@29.05.2004, 05.18
Jeg savner Mario&Luigi:SuperstarSaga på lista, siden den er så innovativ (nyskapende) og morsom.
Helt enig! Det hører virkelig hjemme på den listen. Men SMB3 er nok min favoritt, etter min mening er det det beste 2D plattform spillet noensinne. Har hatt utrolig mye gøy med det da jeg var yngre :)