hvilket spill er best i ræva?

har hørt at spam er kult, er det det?
isåfall, SPAAAAAAAAAAAM

neida...

men har noen et spill å selge meg?
et som er godt å ha i røvven? :svette:

Jeg kan selge deg frostie football (husker ikke helt navnet). Det fulgte med en pakke frostie´s og går for minimun 300 kroner. Passer analen din fint.

PS: Det er utrolig gøy. Grafisk sett ser det ut til å være ti år gammelt. Lydene er helt virkelighetsnære og kontrollene er lette å lære. best av alt: man kan velge mellom fire forskjellige lag! :tommelopp:

Edit: Jeg har også et fotballspill med disneyfigurer som fulgte med cornflakes. Samme pris, samme kvalitet.

Hvorfor i allverden skal du ha et spill i rassen?

Nabbe

Har fin hatt.
Trenger du virkelig å spørre om det, Ulv?

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Dette har jo vært diskutert my frem og tilbake, men det er vel en kjennsgjerning at "Keio Flying Squadron 2" er mest egnet for anal stimulans. Dette i all hovedsak grunnet spillets ekstremt ubalanserte vanskelighetsgrad, hvilket medfører reaksjoner i tarmsystemet man faktisk er ute av stand til å kontrollere. Anbefales. :tommelopp:

jeg trenger noe som stimulere godt!
men kan ikke være for stort, jeg er litt trang, selvom nabbe hjelper meg om kvelden :D
siden jeg ikke kan få for store ting, er derfor RPG's utelukket ;)

kozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Nabbe

Har fin hatt.
Hva om du spør ste-faren din? Han kan sikkert hjelpe deg med å få g-punktsorgasme.

Alexander

frilans ufør
Du er virkelig ett stykk ubrukelig drittunge, Nightburner. Ser jeg deg på neste treff, kommer jeg til å tase deg. Og den taseren har jeg tatt fra leiligheten til en død kar. Jeg må bare finne den først.