Hvilket spill er dette screen-capet fra

Jeg mener hvor sprøtt er det ikke, truserøsk å greier :blunk:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hah, hu jenta gjenkjenner jeg. Det er hovedpersonen i animen Arcade Gamer Fubuki. Hennes «Passion Panty» gjør at hun blir kjempegod til å spille arkadespill (i serien får man se bl.a Crazy Climber, Fantasy Zone, og Virtua Fighter).

Kult nok konsept, men animen sugde rompe, og jeg nekter å tro den solgte bra nok til at de skulle basere et spill på den.

Opprinnelig skrevet av Thinaran@21.06.2005, 17.21
Hah, hu jenta gjenkjenner jeg. Det er hovedpersonen i animen Arcade Gamer Fubuki. Hennes «Passion Panty» gjør at hun blir kjempegod til å spille arkadespill (i serien får man se bl.a Crazy Climber, Fantasy Zone, og Virtua Fighter).

Kult nok konsept, men animen sugde rompe, og jeg nekter å tro den solgte bra nok til at de skulle basere et spill på den.
235084​

Takk for hjelpen, en kamerat av meg foreslo dette:

Super Panty Fighter EX 2 +A

kunne ikke dette blitt en grei konkurranse? på samme linje med stedskonkurransen o.l.

Enig, nok en spam tittel men det kan bli morsomt.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er jo en av metodene vi bruker i nostalgi- og spilltriviaen. Sistnevnte klarte Darkstorm å drepe, så jeg får gjenopplive den.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En konk jeg var med i på et annet forum gikk ut på at man fant seg et koselig screenshot fra et spill og så la på noen filtre i Photoshop eller tilsvarende slik at det ble vanskeligere å gjenkjenne.
Kanskje det var en idé...?

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Hvor mye jeg enn prøver kommer jeg aldri til å forstå enkelte japanske folks fascinering for truser. :blunk:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
"...Har jeg hørt, da."