hvilket spill skal jeg velge?

CS er det du bør kjøpe, ikke CZ. Det er urin! Cs er dessuten veldig billig. Kun 200 daler for Generation Pack. Hvis du ikke vil ha CS så må du nok kjøpe Far Cry. men da må du ha en skikkelig PC. Hvis Far Cry hakker så er det egentlig ganske kjedelig.

Med likt utgangspunkt så har boter er aldri like vansklige som mennesker.

Halky

Veteran bruker ;)
Ta for guds skyld og skjøp Battlefield: Vietnam eller FarCry. Du får mye mere for pengene med BFV og FC en du får ved CS!

Opprinnelig skrevet av homer@02.06.2004, 21.52
men bf vietnam er det mye bedre enn bf1942??

er det mye nytt og merker du at det er et nytt spill og ikke et påbygg?
Jeg synes ikke BF: Vietname er bedre enn BF: 1942, men det er en del nytt i Vietnam ja. I BF:V er det jo blandt annet en del mer moderne våpen og kjøretøy, pluss at banene er også veldig forskjellige. I BF:V er det naturlig nok bare jungel-baner mens i BF:1942 er det egentlig litt mer variert. Bortsett fra dette synes jeg de to spillene er ganske like.

Halky

Veteran bruker ;)
Der tar du litt feil, ja det er mye nytt i BFV, men det er også by baner der og ikke bare jungel baner!

Lodin

Der Waaaah
Far Cry har vistnok en god Single player del, så hvis det er noe du er ute etter så er det satsbart. Multien er dermot ikke så veldig fantastisk. Mulig noen gjør noe mer med det etterhvert via modding.

BFV er derimot kun for de som vil ha multi. Selv holder jeg meg til BF1942 da det er flere som spiller det og ingenting slår foreløpig Desert Combat modden. Men pener grafikk har Vietnam da.

CS:CZ skjønner jeg ikke helt hvem som kunne ønske seg. Med mindre du er avhengig av botter er det bedre å holde seg til orginalen. Har du en Half Life CD-key så kan du laste det ned kvikt med Steam.