Hvilket spill spiller du?

#2
etter å ha komt hjem fra Warpzone14 i stavanger, så har jeg nesten fullt opp mine begge harddisker på 200 hver med spill og filmer :p så har en del å spille kan man si :p

men jeg spiller litt cs, morrowind, wc3(helst custom game), battlefield vietnam, battlefield desert combat, warhammer 40.000 - Dawn of war, Ut2k4, Starwars battlefront og litt andre spill.

Men liker best RPG og strategispill.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Jeg spiller mye forskjellig, men hovedsjangeren er vel igrunn førstepersons skytespill. En av grunnene kan vel være at de fleste spill av den typen passer utmerket til multiplayer, i tillegg til at de kan være lette å plukke opp, og lette å sette seg inn i.

Favorittspillet innenfor sjangeren må nesten bli Halo(Xbox). Engasjerende plot, deilige, balanserte våpen lagt over store, flytende og pene brett - at flerspillermodusen holder mål trass i mangelen på Live-støtte skader heller ikke. Jeg holder ikke telling på hvor mange LANs vi har hatt rundt Halo. Kjøretøyene er også en fryd å manøvrere gjennom den eneste flerspiller-banen som går ann å spille uten å bli fullstendig lei av, Blood Gulch. Snart oppfølger-tid ...

På en god andreplass kommer TimeSplitters 2 - oppdatert singeplayer som, trass i forsøk, suger, med tidenes multiplayer - selv om TS2 også mangler støtte for internett-spilling.
 
#6
hmm... jeg spiller vel egentlig ikke no fotiden.. men vis jeg skal spille no er det vel for det meste RPG,FPS,og slikt det går ut på...
vis det skulle vært FPS hadde det nok vært link party hos en kamerat med Halo ;)
Eller så spiller jeg fotball sammens med bruttern som ikke bor så veldig langt unna, han synes det er litt gøy at jeg kommer og spiller fotball med han, det er ikke så mange som vil det vist :(
men der stiller jeg opp :D
 
#7
nå for tiden går det i battlefront og bittelittegrann far cry. på PS2 er det snart FIFA 2005 som er kongen og skal starte på nytt på newerwinter nights nå snart.
 
#9
Spiller vel CS:Source en del, men det går nok mest på Rome: Total War og Warcraft 3... Strategi ranker nok høyt på favorittsjanger listen min...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#11
Fortiden spiller jeg Codenam Panzer's Phase one og Battlefield: Vietnam, men jeg ska også begynne på Rome Total War snart.
 
#13
SWOS, Speedball II, Grabbed By the Ghoulies (småartig, og vel verdt de stakkars 149,- kronene det kostet).

Senere i dag blir det nok et lite forsøk på FIFA 2005, før jeg antakelig bruker tiden min på Pro Evolution Soccer 4, som jeg regner med blir langt bedre enn FIFA, som vanlig.
 
#16
Jeg spiller vel igrunnen det meste bortsett fra bilspill (det finnes untak) og sportsspill. Men jeg har såklart noen favoritt sjangere

- Action adventure (Zelda, Metroid, Castlevania osv).
- JRPG (Final Fantasy, Chrono Trigger, Grandia osv).
- 2D og 3D plattformere (Super Mario, Donkey Kong Country, noen eldre Sonic spill osv)
- Strategi (Heroes of Might and Magic 3, de eldre C&C, Pikmin, Fire Emblem osv)

Det tror jeg skal være alt. Spiller også litt FPS, men det blir det ikke så mye av.

Redigert: De spillene jeg har listet opp er bare eksempler på spill jeg liker innenfor den og den sjangeren. Jeg spille ikke alle de spillene nå.

Redigert 2: Akkurat nå for tiden spiller jeg Pikmin og Metroid Prime (klarer aldri å legge ifra meg det spillet)
 
#18
Jeg spiller for mye :)

Nå når jeg endelig har blitt lei av Morrowind (blei litt kjedelig å lage puteslott) så har jeg begynt med Starcraft (igjen!)
spiller noen onlinespill som Tibia og Omerta også...

liker best Adventure, RPG :)


Grimfandango forever :)