Hvilket Zelda-spill er din favoritt?

#1
Hvilket av zelda spillene er din favoritt? Er ganske sikker på at jeg ikke har fått med meg alle zelda klasikkerne til Game Boy, så sorry for det. Hvis en av de jeg ikke har fått med meg som er din favoritt, så bare skriv det som innleg. Personlig er jeg kjempe fan av ocarina off time og stemmer på det. Som nummer to må det være link to the past, selv om det ikke har noe og si...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Du har glemt Legend of Zelda, Adventure of Link, Link's Awakening og begge Oracle-spillene.
Link's Awakening er fortsatt min favoritt, forresten.
 
#3
Sorry for det Yetipants..Har ikke testet dem jeg.Er de til game boy eller nintendo? Bare lurer.

Foressten.. Ja, jeg er seriøs. Hvorfor skulle jeg ikke være det?
 
#4
Stemte på a link to the past, ettersom at det er det eneste jeg har prøvd, og four swords ikke virker og linke mellom meg og Baronen. :grine:
 
#5
Ja, jeg har hørt han har snakket om den linkinga. Han trodde det var noe med amrikansk og europeiske versjonen som ikke kunne linke sammen. Tror jeg :flau:
 
#10
Du har glemt The Legend of Zelda: Four Swords Adventure (GC).

Min favoritt... Hmm. Står mellom The Wind Waker, Ocarina of Time og Four Swords Adventure.
 
#11
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@24.06.2004, 16.08
Du har glemt The Legend of Zelda: Four Swords Adventure (GC).

Min favoritt... Hmm. Står mellom The Wind Waker, Ocarina of Time og Four Swords Adventure.
Det har da ikke kommet til Europa enda...?

Jeg skriver mer litt senere, nå har jeg dårlig tid.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
Sånn, nå er avstemningen redigert og flyttet. Takk til Agahnim. :)

EDIT: Jeg skal aldri redigere emner om natta mer.

Agahnim er en tiss.
 
#17
ALTtP er jo egentlig et SNES spill.
Min stemme går til Majoras Mask.
Like bra gjennomført som OoT , bare litt mer mystisk og skummelt.
Akkurat slik jeg liker Zelda ^^
 
D

Doctor Downs

Gjest
#18
The Legend og Zelda: The Lampshade of No Real Significance!

Nei, det må bli Ocarina of Time på meg. Utrolig gjennomført og deilig spill.