Lik-Sang.com har spillet til $49,90 (ca. 340 kroner), og da er frakten inkludert. DS-spill pleier dessuten å gli gjennom tollen ganske greit. Det er den amerikanske versjonen av spillet.
Men å få det før jul kan du nok bare glemme. Det tar en smule lenger tid enn noen få dager å sende noe som helst nå for tiden.
også er det heller ikke am/pm på den europeiske
det kan jo hende at du får spillet før jul om du tar den dyreste sende greia, men den tror jeg koster litt over 200 kr, men så får du spillet innen 5 dager..
Regner egentlig med at du har skaffet deg det nå, men hvis du ikke har det vil jeg anbefale VideoGames+. Bestilte derfra litt etter amerikansk utgivelse og fikk spillet 7 dager senere (med en helg) for 56 kanadiske dollar (rundt 325?) inkludert frakt. Det var i tillegg merket med verdi på 20 kanadiske dollar, så toll ble det heller ikke (kan jo hende jeg får det senere, men tviler sterkt). Det er første gang jeg har bestilt der selv, men jeg ble veldig fornøyd, i alle fall i motsetning DVDBoxOffices til tider utrolig trege leveringstid.