Hvor me spiller du hver dag?

Hvor mye spiller du hver dag?

• 1 time

Stemmer: 0 0,0%
  • 2 timer

• 3 timer

• 5 timer

• en gang i uka

• annet

• Totalt antall stemmer
    0

Halky

Veteran bruker ;)
Vel jeg stemte annet, siden det er så vanskelig og beregne fra dag til da osv. Og det kommer seff an på om jeg har noe gode spill jeg vil spill :p

Det varierer veldig for meg også. Umulig å si hva som er snittet. Noen dager kan jeg spille 10+ timer, mens jeg andre dager ikke spiller i det hele tatt.

Jeg svarte tre timer... Men hvorfor ikke bare ta en vote der det står "1 time eller mindre" også de andre alternativene og "5 timer eller mer" som siste alternativ..?

valgte 2 timer, kommer helt ann på. Nå i det siste har det blitt lite spilling men...

det var en periode som varte i rundt tre uker hvor det var lite søvn, skole også kom jeg hjem og spilte resten av dagen. det vil si fra klokken to på dagen til langt på natt. det var ille.

Hvordan får noen av dere tid til å spille 5 timer daglig? :blunk:

EDIT: unntatt i helgene da

det er lett, gjør følgende:

kom hjem fra skolen, sett deg til og spill...... legg deg :p*

*(kan spise / gå på do hvis det er veldig trengende)

Jeg sitter utrolig mye på datan å surrer med ting å tang. Men når jeg har et spill som jeg brenner for så sitter jeg hele dagen.

Er arbeidsledig så da kan jeg gjøre dette..hehe. Når jeg holdt på med EverQuest2 nå nylig så satt jeg fra ca 12 om dagen til 3 om natta...det er 15 timer det. Helt SYK mye....vet jeg har problemer.

Kommer vel på rett kjøl når jeg får meg en jobb igen.LOL!