Hvor me spiller du hver dag?

Hvor mye spiller du hver dag?

• 1 time

Stemmer: 0 0,0%
  • 2 timer

• 3 timer

• 5 timer

• en gang i uka

• annet

• Totalt antall stemmer
    0
1 time hver dag..
Men jeg tipper jeg er oppe i stabile 5timer daglig eller mer når jeg får tid og anledning til å spille igjen :)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg spiller ganske me.

Jeg har sluttet å se på TV, med noen unntak, og liker derfor å ha et spill jeg kan sette meg ned med for avvekslingens skyld og spille et oppdrag eller to. Liker derfor best singleplayerspill hvor det er en historie å gjennomføre. Ikke så glad i slåssespill og sportsspill hvor trening er det viktigste. Å ha spill som interesse er utrolig praktisk siden man får kjøpt brukte spill for en billig penge og kan selge dem igjen etterpå. Finansierer seg nesten selv. Dessuten synes jeg hvert spill er en opplevelse jeg ikke ville vært foruten. Det kan sammenlignes med en god film. Et TV-program er derimot bare tidtrøyte.

For å svare på spørsmålet: 1 time hver dag. Noen ganger mer. :)

valgte 2 timer... det er vel et ca. snitt i uka hvertfall... spiller som regelt veldig lite på hverdagene, men søndagene pleier utelukkende å bestå av spilling ettersom det ikke er no annet å ta seg til.

å hvis jeg ikke har råd til å drikke på lørdagene, så blir det spilling da og siden venner å bekjente mest sannsynlig er ute på byn, å da blir det kjedelig hvis jeg ikke har råd til å bli med...

liker ikke spille på hverdagene siden jeg får så mye pepper oss vennene mine:D sitter du å spiller nå igjen, å riv deg nå løs fra den jævla maskinen osv. haha. så jeg holder det til søndager da alle ligger hjemme med bakrus å ikke plager meg.

jeg er den eneste jeg kjenner som er så opptatt av gaming... :(

Hvor mye jeg spiller hver dag?
Når jeg har fått meg et nytt spill, sitter jeg alt fra 2 timer til 10-12 timer. Akkuart nå spiller jeg ikke mer en ca. 1 time hver dag, men det er fordi jeg ikke har noen noe spill å bolte meg i. Er lei av San Andreas, og tenker på å kjøpe meg et nytt spill...