Hvor mye dog kan en dogfighter fighte hvis en dogfighter kan fighte dog?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1


De av dere som har fulgt med på RPS i det siste veit at fly- og skytespillet DogFighter (litt som Crimson Skies, aka. den beste flyspillen) er blitt rabattert til den svimlende sum av €1,35 på Steam nå om dagen (litt under elleve kroner i følge dagens kurs). RPS har også tenkt å kjøre et lite treff i helga hvor folk møtes og spellær DogFighter til kyrne kommer hjem. Hva sier dere til at SG slenger seg på der? Spillet virker artig nok, og elleve faens kroner er omtrent hva en pakke nudler koster for tusan. Og: Hvis du VIRKELIG er gjerrig kjøpte jeg en firepakk da jeg først var i gang, så sleng over en PM hvis du vil ha det gratis.

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Skal jeg tolke det dithen at det vil kjøre helt smertefritt på laptopen min? Jeg er med så fort EB får ut fingern og ordner [st]rettigheta mine[/st] internettet mitt. Hvis interessen er laber tar jeg gjerne en kopi (so as not to waste), men ellers skal jeg virkelig har råd til elleve kroner.

Ang. kontroll, lar dette seg spille greit med mus/tastatur?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Bare for å understreke dette (ser at det ikke kommer fram i OP med mindre du har spilt Crimson Skies før) så er dette et arkadespill og ganske mange mil unna en simulator. Jeg planlegger å spille med 360-stikke, ser ingen grunn til at det ikke skal være mulig å gejme fett med mus og tastatur også. Angående hvor bra det kjører på læppisen din kan jeg ikke annet enn å sitere systemkravene fra den offesiele sida:
System Requirements:

OS: Windows XP (SP2 or more), Windows Vista (SP1 or more), Windows 7

Processor: 2.0Ghz Dual Core

Memory: 1GB System RAM for Win XP, 2 GB for Vista/Windows 7

Graphics: 256MB DirectX 9.0c compliant supporting Pixel Shader 2.0 or better

DirectX: 9.0c (latest)

Hard Drive: 600mb or greater

Sound: Direct X 9.0c compliant sound card
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Jeg spilte Crimson Skies utelukkende med joystick av den gamle sorten, så jeg har aldri prøvd flyspill (selv arkadespill som er den eneste type flyspill verdt å spille) med noe annet om vi ser bort ifra MS Flight Simulator anno '92 med tastatur. Jeg har hverken MS trådløsadapter eller kontroll med tråd, så jeg får ikke brukt de på pc. :(
 

Alexander

frilans ufør
#5
Venter fortsatt på rettighetene mine fra NAV, nærmere bestemt 25 000 av dem. I mellomtiden tar jeg gjerne en av lisensene dine, for nå kan jeg ikke overtrekke kortet mer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
OK

En igjen etter at Agra og Alex har fått sitt, folkens.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Okay, da er alle borte. Takker for den enorme entusiasmen og oppmerksomheten folkens.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Sho nuff.

Forresten: Til alle dere som syntes elleve faens kroner var feil pris for et artig arkade-flyspill, kan jeg melde at prisen nå er tilbake på ni euro sånn at dere får mer smell for hjorten.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
FFFFF, jeg vurderte faktisk å teste i dag.
 
#13
Hehe fett å kunne lese ignorer dette
 

Jante

privileged CIS shitlord
#14
Sho nuff.

Forresten: Til alle dere som syntes elleve faens kroner var feil pris for et artig arkade-flyspill, kan jeg melde at prisen nå er tilbake på ni euro sånn at dere får mer smell for hjorten.
Plukka det opp på billigsalg, men glemte å være entusiastisk i denne tråden. Beklager ærbødigst dette.