Hvor mye ofrer du...

Vel, jeg ofrer penger til tider.
Og Play Station kontroller (kaster de i veggen, grunnet mitt høye temprament). Gamecube kontroller (grunnet mitt høye temprement), 2 data muser klemt flat i bordet (grunnet mitt høye temperament).

Ikke no særlig mer en det tror jeg...

Opprinnelig skrevet av Mako@29.12.2004, 04.17
Jeg skulka skolen for å skaffe meg et helt nytt MGS2. Det var en tirsdag tror jeg det kom ut å det var jo selvsagt en skole dag, men det var så slakke lærere på den skolen så det gjorde ikke så mye.
155072​
Det kom ut på en lørdag faktisk :svette:

Har selv skulket en HEL skole time for å kjøpe BurnOut3... ok, det var ikke så mye, men det er da noe :flau:

Opprinnelig skrevet av Revan@29.12.2004, 16.54
Spiller av og til bare fordi jeg kjeder meg. Ikke fordi jeg har lyst til å spille. Da blir det ikke en fin spillopplevelse..

Ofrer egentlig mye for å spille, men det går ikke så mye penger i spill, i og med at jeg ikke har så mye penger. Nå har jeg 500,- blanke spenn jeg vet jeg burde spare til sko eller no sånt, men et nytt spill frister.
155089​
Da må du kjede deg mye az :p
Selv har jeg skippa mange skole dager for spilling må skjerpe meg.
Vi er vell alle Guds barn i mørket.

hmm, jeg skulka vel tysken på ungdomskolen for å kjøpe Mario Kart: DD når det kom tidlig på spiderman, fikk til og med rødt cover.

M

Mako

Gjest
Opprinnelig skrevet av Ace+29.12.2004, 19.30-->
<!--QuoteBegin-Mako
@29.12.2004, 04.17
Jeg skulka skolen for å skaffe meg et helt nytt MGS2. Det var en tirsdag tror jeg det kom ut å det var jo selvsagt en skole dag, men det var så slakke lærere på den skolen så det gjorde ikke så mye.
155072​
Det kom ut på en lørdag faktisk :svette:

Har selv skulket en HEL skole time for å kjøpe BurnOut3... ok, det var ikke så mye, men det er da noe :flau:
155139​
[/b]
Nei jeg sjekka det opp nå å fant ut at det var en fredag!

jeg ofrer også masse tolmodighet.. :mad:
jeg holder på å daue på grunn av WoW her. greier ikke å vente en dag til...