Hvor skal jeg bestille?

D

Deleted member 91

Gjest
#21
Uansett, hva GTA angår tenker jeg det blir way of the platekompaniet.no for min del. Jeg veit flere har hatt gode opplevelser med forhåndsbestillinger (CockMcBalls fikk CoD4 dagen før release, for eksempel), og 499,- er en veldig grei pris med mindre Elkjip trår til med noe 399 kroners-piss (og selv da er det mulig jeg betaler en hundrings for å få det hjem i postkassa framfor å traske bort til strøket Elkjøp ligger i her i byen). Skulle det vise seg å være sonefritt ville jeg, som K999 sa, anbefalt videogamesplus.ca, hvor du med dagens lave dollarkurs sannsynligvis ender opp med å betale rundt 350 kronasjer. Det er kanskje ikke verdt bryet om Leifdal og Elkjip dytter det til 399 fra dag én, men det gjenstår som sagt å se.
 

K999

Keystone State Of Mind
#22
Doctor Downs: Vil nevne Star Wars Rogue Squadron II og III som er skikkelig gode saker, hvis du liker Star Wars da. Tror ikke du finner dem så lett, men jeg vet at EBgames her borte har begge brukt billig. Ellers så har ingen nevnt Mario Kart: Double Dash. Er vel kanskje ikke det beste Mario Kart da, men er fremdeles veldig gøy når du har med en kompis. Finner det sikkert billig på en nettside.
 
#23
Elkjøp kommer GARANTERT til å selge GTA4 for 399,-. Jeg skal personlig nappe ut alle de rød kjønnshåra til K999 hvis de ikke gjør det.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#24
Skies of Arcadia kan jeg jo nevne at jeg har, og det er ikke spesielt fett. Kanskje om du er veldig glad i RPG, men om du som meg bare liker lette, morsomme greier som feks Paper Mario så ville jeg styrt unna.

Kan også nevne at jeg har hørt at Pikmin 2 slår Pikmin 1. Har ikkke prøvd noen av dem dog :(
 
#25
Pikmin 2 er bortimot umulig å få tak i... Har sikkert sjekket alle spillbutikker i Oslo og omegn. (skal nevnes at jeg fant det på en spaceworldbutikk, men jeg legger ikke ut 599 for det)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#27
Har noe magisk skjedd hvor det plutselig ikke er toll på ting fra England, eller?