Hvordan ender sesong 3? Hugs gir dere alt og litt til..!

#1
Den genierklærte Tekken helten Hugs har gått igjennom alt av detaljer for å gi dere en smakbit av hva som er i vente.

Hugs har som kjent trent opp flere av norges beste Tekken spillere, så hvis noen kan tippe utfallet av sesong 3, må det bli han.

Sesong 2 ble vunnet av JINsama, mens Devil Gene, Rising Uppercut og I3eKri kapret plassene bak han. Vil noen klare å slå den regjerende mesteren..?

Hugs har tro på at årets sesong av RBN blir den jevneste noensinne.
Disse vil kjempe i toppen:
- JINsama er som alltid solid, men viste sist sesong at han er touchable, ergo; han er ikke The Untoucable lenger.
- Devil Gene var ikke til å kjenne igjen sist sesong, han kom som et friskt pust og overrasket alle, til og med seg selv. Det har senere blitt kjent at Devil Gene var på en 2 ukers intervall trening med stjernetreneren Hugs.
Tatt fra et nylig intervju med Hugs:
Devil Gene viste mye sist sesong, men han har fortsatt mer å gå på og han vil kjempe om 1. plassen i sesong 3 av RBN.
- Rising Uppercut fikk heftig deng av Hugs i sesong 1, det å få smake en triple perfect er aldri bra for helsa. Rising var veldig langt nede etter tapet mot Hugs og reiste til Asia der han fikk trening av den mindre kjente Leedy. Han kom tilbake til Norge og viste norges eliten at han bare hadde blitt sterkere av tapet. PS. Rising er forresten i konflikt med artisten Kanye West pågrunn av sangen Stronger, vil dette svekke han eller bare gjøre han enda sterkere?
- I3eKri kan man vel ikke si så mye om, han er ustabil så man kan aldri vite hva vi kan forvente av han. Han vant første turneringa i RBN #2 og fikk vist hva som bor i han.

Andre som vil være med i toppen er stjernetreneren Hugs, den online spillende MadCow, supertalentet Kram og man kan aldri avskrive bjørnen, så EagleJin aka EJ aka EvilJin blir også å regne med i toppen.

Er masse rykter som går rundt om formen til MadCow, noen sier det er pågrunn av at Nina ikke er S-Rank lenger. Det er andre som mener at online spillinga har ødelagt MadCow, vil vi noen gang få se MadCow i god formen..?¿

Kåringer før sesongen:

- Vinner: JINsama, han har spart langt skjegg og bruker mye tid på å trimme skjegget, dette kan koste han seieren...
- Største Utfordrer: Devil Gene.
- Årets Dark Horse: Kram, har nå fått ordentlig kontroll på Lee, mindre festing og mer trening på Lee er grunnen til at Kram kan overraske.
- Årets Not So Dark Knight: Wora, han har hatt stålkontroll på Kram fra dag 1, men det skulle bare mangle siden Kram er hans hest. Wora med rustning kan bli farlig.
- Årets Nykommer: Alberto, han skrev under en 2 årskontrakt med stjernetreneren Hugs sist sesong. Han vil slå fra seg.
- Årets Kne: Dako, måtte bruke 1 sesong på å herde knærne. Nå er han klar til å knee folk i senk.
- Årets Hvem Vet: Wallace. Rett og slett fordi man aldri vet.
- Årets Noob: DjinnJin, han fikk en flying start når han slo Hugs i sin første turnering, men har senere måttet møte Hugs hver gang kun for å få deng. Hugs vil fortsette å grise DjinnJin og få han til å se ut som en noob.
- Årets Spar Meg: Infamous er alltid stor i kjeften før turneringa og etter, spar oss for breakinga di. Du kan ikke leve på 4. plassen i Tekken 5 NM.
- Årets Supporter: Uten tvil, Warrior Munk. Han er best uten kontroll, viktig støtte for Hugs.
- Årets Skuffelse: ThatchBro, var og er dyktig. Gjorde en tabbe da han valgte Kram som trener og ikke Hugs, dette vil føre han ned.

Vil spådommene som Nilo ville ha sagt av den genierklærte Hugs klaffe. Vi får vente å se.
Forresten, Nilo ringte og sa at JINsama er over.. Nilo sa det angående MadSkills (nå H&some Hank) og han hadde rett, vil Nilo få rett enda en gang?

Hugs håper mange nye kommer innom, stemningen på RBN er til å ta og kjenne på! Kom innom kiddoes..


Love Hugs:elsk:
 
#2
Jeg er rimelig skuffa over at jeg ikke er på den lista......
 
#3
Jeg er rimelig skuffa over at jeg ikke er på den lista......
Hugs skriver kun om Tekken, GG er ikke helt Hugs' ting.

Hugs har flere speidere som gir han info om hva som skjer. En av speiderne hans sa at NukleuZ kanskje skulle komme tilbake til Tekken med Anna, men godeste Nilo ringte Hugs samme dag som han fikk beskjeden om muligens NukleuZ comeback.

Samtalen mellom Hugs og Nilo:
-Hugs tar opp telefonen-
Nilo: Hva skjer, Hugs? Nilo her.
Hugs: Oh, hva skjer din noob.
Nilo: Jeg sa hva skjer først!
Hugs: Slappa, slappa, slappa din noob.
Nilo: Jeg fikk nettopp beskjed om at du hadde fått beskjed om et mulig comeback fra godeste NukleuZ.
Hugs: Ja det stemmer, din noob.
Nilo: Ville egentlig bare si at...
Hugs: Du snakker treigere enn du spiller jo din noob, ut med det!
Nilo: NukleuZ er over..!
---------------------------------------

Derfor nevna ikke Hugs deg, NukleuZ. Men kan du bekrefte om det blir noe comeback?


Love Hugs:elsk:
 

EagleJin

Bear Necessity
#5
Så nå skal Duke2k komme til Oslo en gang i måneden for å game Tekken? :confused:
 
#6
Duke er personen som faktisk kan bli jææævlig god hvis han gidder. Jeg har spilt mot duden selv, og han eide meg hardt i Tekken Tag, det spillet han faktisk har lagt ned litt tid på.

Tekken 5 hadde han bare spilt i noen timer, og gjorde det utrolig bra. Han viser at han forstår spill dynamikken. Hver gangfDuke lover en comeback og han gidder å jobbe for det, kan ingen stoppe han. Slik er det bare....
 
#7
2k8
Return of Duke and NukleuZ
Pride of the sexy girls club!
 
#8
Ble jeg Årets spar meg!!?? :O kan ikke tro det! Jeg er så glad nå!

..vet ikke hva jeg skal si... jeg vil bare takke gud.. (sukk'sukk) min familie, mine venner! ellers hadde ikke dette vært mulig, men synes hugs fortjener denne prisen mer enn meg, derfor skal jeg være så snill å gi fra meg denne æren over til deg Hugs fordi du er ingen tvil større i kjeft enn meg hahah ;P
 
#9
Vil spådommene som Nilo ville ha sagt av den genierklærte Hugs klaffe. Vi får vente å se.
Forresten, Nilo ringte og sa at JINsama er over.. Nilo sa det angående MadSkills (nå H&some Hank) og han hadde rett, vil Nilo få rett enda en gang?
Love Hugs:elsk:
Det kan se ut som Nilo kanskje får rett enda en gang, i tillegg stemte også masse av det Hugs sa.
Kram og Wallace stemte 100%, nooben DjinnJin dukka ikke opp så det ser ut som prisene vil gå til de riktige personene...


Love Hugs :elsk: