Hvordan er Destroy All Humans

#1
Etter å ha lest litt av hvert om spillet, har jeg fått en følelse av at det er et 'helt greit' spill. Jeg har litt lyst på et nytt spill til Xboxen, og liker aliens o.l.
Så er spørsmålet; Hva synes du om dette spillet?

Tusen takk på forhånd.
MvH DjNintendo
 
#2
Vel, her kommer min anbefaling:

Har selv hatt spillet siden release(Xbox). Hadde ett intrykk av at det var et middelmådig spill allerede når jeg først hørte om det omtrent, men valgte å gi det et forsøk likevel. Var forholdsvis grei underholdning den første timen eller to, men deretter synes jeg det ble "flatt" og kjedelig. Har nesten ikke spilt det siden, for etterhvert begynner spillet å bli repeterende(mission'ene er veldig like), og dermed mistet jeg interessen. Og jeg er til og med en av de som pleier å fullføre ganske mange av de spillene jeg begynner på. Ikke alt er like negativt selvsagt. Likte godt humoren i spillet, som har B-film preg over seg. Til tider er det ganske morsomt. Våpenene og egenskapene til Crypto er også morsomme(anal probe kommer i tankene :) ). Grafikken er heller ikke så verst.

Alt i alt så ville jeg nok ikke anbefalt å brukt 5/600 kronasjer på dette spillet. Er du derimot veldig interessert i spillet, og får tak i det billigere hadde det nok vært mer aktuelt. Der er, som du selv sa, et helt greit spill. Intet mer, intet mindre.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3
Jeg spilte igjennom alle oppdragene (riktignok ikke sideoppdragene, som bare er fjas), og var godt fornøyd. Og jeg betalte 599 hele kroner for spillet. Det er til tider veldig morsomt, stemmeskuespillet er glimrende, Pandemic har gjort en god jobb med punchlines á la det man hører på gatene i GTA-spillene og så lenge Crypto beveger seg til fots uten forkledning er skytingen virkelig god. Man kan bl.a. ved tankekraft løfte store tanks og roboter opp i luften og kaste dem av gårde. Oppe i UFO-en er det kanskje litt mer middelmådig, men det største problemet er all tiden man må bruke forkledd som menneske. Da mister man plutselig alle de tøffe egenskapene og har nok med å opprettholde forkledningen, og det skjedde mer enn én gang at jeg måtte gjøre hele oppdraget på nytt fordi jeg ble oppdaget. Oppdragene er relativt korte og har middels vanskelighetsgrad, men roter man det til i tredje eller fjerde underoppdrag, må man gjøre de to første på nytt igjen. Det er for øvrig bare 22 oppdrag, og man er ferdig på åtte timer, men da har man også fått en stor nok porsjon. Som Mongis skriver blir det litt repeternde mot slutten.

Irritasjonsmomentene til tross: Det er morsomt å stå på invasjonens side i kampen mellom aliens og mennesker. Destroy All Humans! fortjener mer oppmerksomhet enn Mercenaries, som er laget av det samme spillfirmaet. Finner du det brukt, kjøp det!
 
#4
Ok, tusen takk for svarene.
Jeg tror jeg venter til prisen synker i hverfall. Dette er noe jeg bestemte meg for etter å ha lest det dere skrev.
Jeg har alltid vært interessert i aliens, osv, derfor virker spillet litt interessant, men repeterende spill er fysj og fy. :tommelned:

Tusen takk for svar.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Men det er jo Zim! Hvordan kan et spill hvor hovedrolleinnehaveren har stemmen til Invader Zim være middelmådig? :ehm...: