Hvordan fortsette med Xbox-Live?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av EvilPinky+14.12.2004, 05.20-->
<!--QuoteBegin-Houseman
@12.12.2004, 04.45
Hvis de ville ha oss til å kjøpe i butikk, hvorfor lager de ikke da en fortsettelsespakke uten headset og med en symbolsk lavere pris
Som et kontantkort? :p

Skrape frem en kode å skrive den inn... :)
148688​
[/b]
Det er jo i praksis det man betaler for når man kjøper enda en Starter Kit. Forskjellen er bare at man får med noen ting man ikke trenger.

Microsoft trekker automatisk 499 kr + 24 prosent moms fra kortet ditt når det gamle abbonementet går ut. Husk å oppdatere inne på Xbox Dashboardet om kredittkortet til din far har gått ut.

Fikk en e-post fra Live folka idag.

Det står at jeg bare trenger å fornye kontoen min, ved hjelp av rundt 600,- spenn. Da har jeg den et år til. Ikke noe måneds-piss her, nei.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
600 for et år? Og startpakken med headphones og noe annet jall koster 549? Makes sense ... Jaja, skal ikke starte på den diskusjonen igjen. :p

La meg gjøre en ting klart. Dette her med videreføring av gamertag er utrolig simpelt. Du tar bare account recovery. :kul:

Lett som en plett. :kul:

Oppdater kredittkortinformasjon, hvis kortet har gått ut. :kul:

Deretter trekkes det 499,- fra korte :kul:

okai, i have teh question:

Prøveabonnomentet mitt går ut snart, må jeg da kanselere accounten min, og lage en ny en med den "orginale" starter pakken, eller er det en mulighet for å legge på de 12 månedene jeg har?

Account recovery gjelder ikke prøvetid. Du må nok kanselere den og kjøpe en starter kit. :)

Gjør det er du snill.

Orker ikke tanken på at du skal slutte med Live >_<

D

Deleted member 91

Gjest
Question: Kan han bruke "eivind2k" som gamertag, eller er det "brukt", selv om ingen bruker det?

Ohh.. ikke jeg heller.

Så dere sier at jeg ikke trenger å gjøre en jævla dritt hvis jeg vil at kontoen skal fornyes, eller må jeg gjøre noe? Hvor mye koster dette?

Noen snakker om en pris i måneden, andre sier 499/599,- nye spenn da.

Oi, se! Vi skrev innleggene våre på likt, Baronen. :kul:

Baronene: Jeg kan ikke si det med 100% sikkerhet, men jeg tror han kan bruke samme GT.

Revan: Jo, du må gjøre en dritt. Når abonomente ditt har gått ut, så må du velge account recovery fra xbox-live menyen. Det er det eneste du trenger å gjøre, samt sjekke at all informasjon er skrevet riktig i din profil :)

jeg tror du har to valg muligheter, den ene er at det blir trekt 599,- og ikke noe annet iløpet av et år, det andre er 49,- eller 59,- i måneden.