Hvordan komme online med NDS?

Er nå hos mamsen&bamsen og bamsen har gått til anskaffelse av bredbåndsrouter.

SMC Networks Barricade g (SMCWBR14T-G) WIRELESS Broadband Router Turbo 802.11g (108 Mbps). Flexible Wireless Security options such as Disable SSID Broadcast, MAC Filtering, 64-128 bit WEP, 802.1x and new Protected Access (WPA).

Tror jeg løsningen på problemene ligger i MAC Filtering, men vet ikke hvordan/hvor jeg skal gå inn for å legge den til i lista.

Fikk hjelp der og da forsvant internettet etter at jeg hadde lagret innstillingene på MAC-filteret. Men, jeg hadde bare glemt å trekke ut strømmen fra routeren i ett minutt. Visste jo ikke det. Men, nå har det dukket ett nytt problem opp. Det står at access pointet er nådd, men at det har blitt problemer med serveren (error code: 52202). Betyr det at Telenor ikke liker at man kan koble NDS på nettet? :O

Scary Paladin

Ukjent herremann
The Access Point you are attempting to connect from is not connected to the internet or a firewall is blocking traffic necessary for connecting to Nintendo Wi-Fi Connection. What to do will depend on where you are trying to connect from. Nintendo er fortsatt din venn. :)