Hvordan sitter du når du spiller?

#1
Ja, du leste emne tittelen, så del fortell oss hvordan du sitter når du spiller?
Kom gjerne med bilder hvor du gir oss et bedre inntrykk av din gamer hule.

Selv står pcen min på gammelt kjøkkenbord og har en ganske trist kontorstol som blir ganske vond for nedre deler av ryggen etter noen timer med hardcore gameing.

Ønsker meg en slik rå pc-stol som de hadde på netthandelen før.
 
#2
Har PC'en på en sånn eldgammel data pult. Har også en sånn tøff lilla musmatte med dråper på. Det er en lilla/hvit tekst på den som sier ALLSOP. Hva enn det skal bety. Resten av PC'en er det du kan forvente fra en Windows pluss en lampe bak skjermen som jeg ikke skjønner hvorfor jeg har. Til venstre for skjermen og stereo greiene og selvfølgelig lampen har jeg en printer som jeg ofte blir ganske sur på. Og den resterende plassen av pulten er overfylt av alt slags flasker. Alt fra Bonaqua flasker helt til glass-cola flasker.

Selve stolen jeg sitter på er en gigantisk skinnstol som er små-behagelig å sitte på. Sa forresten fy-fy til foreldrene mine når jeg så de hadde kjøpt skinnstol som er laget av ku-skinn. Jeg sitter vanligvis rett opp og strakt, eller så pleier jeg å skli litt ned på stolen.
Kan sikkert ta et bilde en eller annen gang.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#3
Godt strukket ut med overkroppen liggende på en stol eg bena på en annen. Gulvet er kaldt, og jeg er ikke videre snill mot ryggen min i livet generelt heller.
 
#4
Når jeg spiller på PC pleier jeg å ligge litt tilbakelendt i en komfortabel kontorstol. Når jeg spiller på konsoll derimot, ligger jeg for det meste på sofaen, med mindre jeg blir irritert og setter meg opp for å bedre konsentrasjonen.
 
#5
Er vel det vanlige her i gården. Når jeg spiller på konsoll sitter jeg som oftest i sengen på gutterommet. Når det gjelder PC så sitter jeg i en helt vanlig kontorstol, som har gyngefunksjon og gassheving. Har ikke kamera for tiden, så bilder får vente.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#6
Hva med å ta etter de gode gamle trådene av samme kaliber og legge opp bilder av bunkerne våre? Kan redigere inn et selv bare jeg får kjøpt batterier til kameraet mitt, evt. kan dere hjelpe meg ut her.
 
#7
Sitter i en helt vanelig kontorstol med gassheving og rotasjon når jeg er på PC-en. Når jeg spiller på konsoll pleier jeg å ligge i sofaen og sette meg opp vis jeg trenger å konsentrere meg skikkelig.
 
#8
Ligger i sofaen når jeg spiller rollespill eller spill uten action. Når jeg spiller actionspill setter jeg meg opp, og hvis jeg blir irritert når jeg spiller online skrur jeg på max på surroundanlegget, drar sofaen kloss inntil tv`en og biter tenna sammen. Blir jeg drept av en egen granat eller lignende får sofaputa gjennomgå.
 
M

Molly

Gjest
#9
Når jeg spiller på konsoll så sitter jeg i en litt sånn slakk sakkosekk foran TVen, og spiller jeg PC så sitter jeg i sofaen eller på kjøkkenet, kommer ann på hvor PCen er :p
 

K999

Keystone State Of Mind
#10
Jeg sitter i en krok på rommet, på en veldig liten pult.
Pulten er skjært opp og styg med 2 skuffer, stolen er lav, men stor i ryggen, den tipper bak og frem, bare jeg lener meg litt, fucka stol. :p

Tv min er i den andre kroken og der ligger jeg i sengen og spiller Xbox og Game Cube. :D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
Når det gjelder konsollspilling (med unntak av j-rpg, og andre spill som ikke krever noenting som helst av spilleren) er det kun en stilling som gjelder; foroverlent, med albuene hvilende på knærne, slik at underarmene blir liggende vanrett, og hendene naturlig former en naturlig, gripende form, og en hvilken som helst kontroll nærmest ligger der av seg selv, og kan trakteres rimelig hardt. Ikke komfotabelt i det hele tatt, men gir uovertruffen kontroll.
 
#12
Jeg sitter helt naken oppå en spiker-matte når jeg spiller. så har jeg også på meg noen skibriller eller solbriller.
 
#13
Pcn står under bordet som en "fotskammel" Med masse ledninger bak lxm.. Jeg har strømfordelern oppå kæbbizet fordi jeg har så lite kontakthull så jeg må låne ett hull fra strømfordelern når jeg skal ladde mobilen eller ha lys >_<.

Jeg skriver med et svart logitech media tastatur og muser rundt med en raptor M2 oppå en a3 størrelse QPAD.

Jeg har en phet kontorstol fra IKEA hvor jeg som regel har begge bena plantet på bakken/gulvet/jorda men har ofte lett for å legge den venstrefoten under det høyre låret for å få max utnyttelse av ......
 
#14
PC: Sitter på en god kontorstol, ganske rett i ryggen.

Konsoll med «vanlige» spill: Litt varierende, men pleier å sitte, mens jeg lener meg litt bakover med en pute i ryggen og bena i sofaen.

Konsoll med litt andre type spill: Når jeg spiller Singstar eller Guitar Hero pleier jeg å stå, og det samme med DDR, selvfølgelig. Med Donkey Konga sitter jeg normalt i sofaen, med Bongos-kontrollen på knærne, eventuelt på bordet.

Håndholdt: Her varierer det fra å ligge på senga, sitte normalt i bilen (eller annen fremkomstmiddel med stol), og å sitte normalt ved et bord.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#15
Konsollspill og håndholdt som ikke er krevende pleier jeg å spille liggende. Mer krevende spill blir spilt med bena i kors og pute i ryggen eller bena på bordet foran meg i en tilbakelent avslappa stilling på en pute. PC spilles på en kontorstol som holder meg rett i ryggen, men kan også lenes litt tilbake.
 
#16
Kan ikke forstå hvorfor noen ønsker å vite dette men, jeg sitter i en sofa når jeg spiller konsoll, og foran ett databord når jeg spiller PC.


wow!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Spiller jeg på PC, sitter jeg tilbakelent med underarmene hvilende på armlenene sånn at jeg ikke får håndleddsverk. Foran TV-en planter jeg kassa i sofaen, legger ei pute i fanget og bruker den til å hvile hender og kontroll på. Håndholdt spiller jeg som regel med albuene på lårene slik at hendene får skikkelig støtte. Jepp.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Skavisse. Spiller jeg tevespell, er det i soffan, foroverlent, med albuene på låra og kontrollen i henda. Hånholdt sitter jeg litt foroverbøyd og med maskinen relativt langt under meg, så jeg får maksimalt med nakkeprolaps. Guitar Hero er gøy stående, men med tanke på at jeg er venstrehendt så funker ikke stroppen for meg, og da er det egentlig lettest å spille sittende. PC spiller jeg ikke engang.
 
#19
SITAT(Cake? @ 08.05.2006, 23.49) 1578
Kan ikke forstå hvorfor noen ønsker å vite dette men, jeg sitter i en sofa når jeg spiller konsoll, og foran ett databord når jeg spiller PC.
wow!
[/b]
Trådstarter oppfordrer jo til å legge ut bilder, og da blir det jo straks litt mer interessant. Selv har jeg ikke noen form for kamera for tiden, så det må vente litt.
 
#20
Har ikke ingen ting med å vite hvordan andre sitter å spiller. Men heller om å få et inntrykk av det via bilder eller gode beskrivelser. Fortell gjerne om den forferdelige kjøkkenstolen er, og sånt.

Digital kamera er øverst på ønskelisten min for tiden, men er forholdsvis ganske blakk, så det blir ikke med det første at det kommer bilder fra min side. :(