Hvordan sitter du når du spiller?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#21
Har nylig kjøpt meg et ganske greit hjørnebord til alle PC-greiene, og kombinerer dette med en skikkelig god kontor/lenestol for maksimal ytelse. Før pleide jeg å hvile armene på armlenene på stolen, men det nye bordet er såpass stort at jeg kan legge hendene oppå det, og det er digg. Konsoll spiller jeg nesten ikke for tiden, men det er fordi jeg ikke har en skikkelig TV enda. Regner med at det forandrer seg en tid etter sommeren, evt. at jeg bare kjøper meg en sånn biff widescreen-LCD fra Dell eller HP til PC-en og bruker den som TV(gjør jo alt annet på PC uansett).
 
#22


Her er et bilde jeg mekka sammen med fire bilder fra mobilen i photoshop...Jeg sitter til høyre, kjæresten til venstre...Et riktig koserom :elsk:
 
#23
Første gang jeg har sett en blå CRT skjerm. :p
Uansett applaus til den første med bilde...
Jeg må serri få meg et digi kamera.
 
#26
Med tanke på at jeg er en av de som kan ta beina bak huet og ellers er rimelig myk i kroppen sitter jeg i mange rare stillinger. Føttene treffer aldri bakken.

Hvordan sitter du når du spiller? <--- betyr vel hvordan JEG sitter? :D
 
#27
Ja, egentlig. :p
Men gjerne forklar mer, ikke bare hvordan du sitter, men også hvordan vis oss gamer hula di. Bilder FTW!...
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#29
Rommet mitt er multimediastashon med konsoller, tv, data, svær seng, gnager og veldig lite plass igjen.

Jeg sitter som regel i en fin liten vanlig stol når jeg spiller PC-spill.
Men jeg er konsoll-gamer. Når jeg da sitter og spiller sitter jeg i min massive seng med (blant annet) Wavebird i hånd, så jeg kan sitte og ligge i hvilke stillinger jeg vil, krølle beina til krampe inntreffer og kaste meg i alle retninger.
Det gir spillopplevelser, det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
PC-kroken min:


Premie* til den som kjenner igjen flest ting på bildet.

*Ikke egentlig.
 
#31
Jeg tør nesten å vedde på at jeg har de diggeste gamer-stolene (i hvert fall foreløpig).

Og siden jeg har hypet meg selv opp nå, så kommer jeg kanskje med bilder i løped av dagen. :ninja:
 
#32
SITAT(Yetipants @ 16.05.2006, 19.37) 4295
PC-kroken min:


Premie* til den som kjenner igjen flest ting på bildet.

*Ikke egentlig.
[/b]
Gamecube-kontrollen lyste opp hele bildet! :elsk:

Kommer kanskje med et bilde senere, men som dere ser på tegnet ovenfor. Sitter på sengen når jeg skal spille GC eller se på tv-en, og så sitter jeg på stolen når jeg skal på pcen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#33
Sitter ikke. Liker på en deilig seng med masse puter bak hodet. Eller på dataen sitter jeg på en stol. :rulleøyne:
 
#34
Bortsett fra at beina mine er fanget i ledninger, så sitter jeg godt i en meget stor stol fra Ikea. Brukte forøvrig en stol med zebra skinn på før, den var ikke et godt syn nei. :D
 
#35
SITAT(Yetipants @ 16.05.2006, 21.37) 4295
PC-kroken min:


Premie* til den som kjenner igjen flest ting på bildet.

*Ikke egentlig.
[/b]
Jeg ser i hvertfall et kart, et kart til Heroes of Might Magic V (?). Jeg spilte det mye før og det kartet hjalp meg mye, må kanskje hente det ned fra loftet snart :hæ:
Spillet som ligger under gc-kontrolleren tipper jeg enten er Skies of Arcadia Legend eller Lost Kingdoms. Tror mest det er SoAL, men ditt kover er i såfall forskjellig fra mitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Øhrrr...
Vel, kartet viser Britannia og er fra Ultima IX. Spillet er - etter hva jeg husker - Prince of Persia: The Two Thrones. Det er også årsaken til at GC-kontrollen ligger der; har ingen analog PC-gamepad som fungerer, serru.

Ingen som kjenner igjen de to spillcoverbildene jeg har på tavla, da? :p
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#37
Hvordan klarte dere å se noe som helst i det der? Altfor mørkt.
 
#38
Du har den amerikanske Katamari Damacy-manualen og noe som ser ut som Michelangelos "Adams skapelse" også tipper jeg at det henger mange handlelister der også. Og en post-it lapp hvor din bedre halvdel har skrevet at hun er glad i deg.
Får jeg premie*?

*Ikke egentlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Ohye. :D
Pluss at en Polarium-flyer henger til venstre for Katamari Damacy-coveret.