Hvordan spiller dere på widescreen tv?

#1
4:3, Panorama eller gir dere faen og spiller de i widescreen?

Er ikke så lenge siden jeg kjøpte meg WS tv og jeg har for det meste spilt i Panorama og 4:3, alt ettersom hvordan spillene er. Men jeg har testet å kjøre de litt i WS i det siste, og det er egentlig ikke så farlig. Greit, proporsjonene blir feil, men du får ihvertfall brukt hele skjermen, og du mister ikke noe av bildet.

Har blitt mest Xbox etter jeg fikk tv'en, og der støtter jo de fleste spill WS, så jeg har ikke fått testet skikkelig enda, for å finne ut hva jeg liker. Kommer vel litt an på spillene også.

Hva gjør dere?
 
#2
Jeg har widescreen og spiller alle ps2-spillene mine i widescreen mode uansett om spillet støtter det eller ikke. For å være ærlig har jeg ikke lagt veldig merke til feil med proposjonene på spill som ikke støtter widescreen. Liker å bruke hele skjermen.
 
#3
Mange av mine GameCube-spill støtter ikke widescreen, men jeg spiller dem som regel alikevel i full skjerm.. Liker å bruke hele skjermen. Blir det for mye som mangler oppe eller nede spiller jeg dem i 4:3.. Men det er kun i ekstreme tilfeller..
 
#4
Liker å kjøre panorama... blir feil da også, med det blir "riktig" feil liksom...

Hvis det er spill som har svarte "bars" oppe og nede så bruker jeg cinema noen ganger...