Hvorfor i Helvete Slette inlegg fra brukerere

Status
Stengt for ytterligere svar.

Halky

Veteran bruker ;)
#1
Ja hvorfor driver dere her inne og sletter inlegg fra brukere uten forvarsel om det?
Er det ikke lengere lov til og ha egne meninger her inne eller?
Syns det er der blir litt for kommunistisk altså! Så dere burde skjerpe dere på det!

Selv skrev jeg nettopp et inlegg her et sted, og det forsvant før jeg fikk sett det selv.
 
C

Corey

Gjest
#3
Hvis det var i Seriøst forum står det ganske tydelig at innlegg kan fjernes uten videre beskjed, så hvis det var i det delforumet du skrev posten, bør du kanskje bare være glad du ikke fikk en anmerkning?

Listen er lagt ganske høyt i det delforumet - og terskelen for å gripe inn blir derfor tilsvarende lav- så jeg vil anbefale både deg og andre brukere å være litt kritisk til egne poster i Seriøst forum. Spam, avsporinger og personangrep (f.eks.) har ingenting i Seriøst forum å gjøre.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#5
Opprinnelig skrevet av Corey@09.04.2004, 19.07
Hvis det var i Seriøst forum står det ganske tydelig at innlegg kan fjernes uten videre beskjed, så hvis det var i det delforumet du skrev posten, bør du kanskje bare være glad du ikke fikk en anmerkning?

Listen er lagt ganske høyt i det delforumet - og terskelen for å gripe inn blir derfor tilsvarende lav- så jeg vil anbefale både deg og andre brukere å være litt kritisk til egne poster i Seriøst forum. Spam, avsporinger og personangrep (f.eks.) har ingenting i Seriøst forum å gjøre.
Det var i Seriøst forum det ble skrevet JA, men jeg bare svarte på noe og det ska da vere lov! Og den kommunistikse holdningene dere har her på forumet syns jeg dere ska kutte ut!! Det hører ikke hjemme noen steder! :evil:
 
C

Corey

Gjest
#7
Du kan jo sende en klage-PM til ILiuz eller Neptune hvis du er uenig i hvordan ting blir gjort. Jeg er moderator og gjør bare som jeg får beskjed om (som regel, i hvert fall).
 
#8
don, det er klart at du har sagt/gjort noe som det ikke er lov til, og derfor ble innlegget slettet.
moderatorene her på forumet har ikke som hobby å slette innlegg såvidt jeg vet.
 
#10
Don corleone, kommunistisk?
Vet du i det hele tatt hva den kommunistiske ideologien går ut på?

--
Og innleggene ble slettet fordi de ikke fulgte retningslinjene vi har satt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#11
Okey, så det er altså ikke lov til og svare på noe i noen emner der da? Så hva i H****** er meningen med den forum delen da, hvis man ikke kan svare på noe der??
 
#12
det er en vis forskjell på å svare, og å bryte retnings linjene for forumet.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#16
jaja, samma pokker! Nå har jeg hjulpet dere med og slette resten av mine inlegg der inne på seriøst forum delen (Siden ingen av mine meninger blir godtatt), og dere kan bare stenge dette topiciet!!
 
#17
det er ikke snakk om meninger, men brudd på retnignslinjene.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Opprinnelig skrevet av Aurelius@09.04.2004, 19.10
det er ikke snakk om meninger, men brudd på retnignslinjene.
Jeg tror heller det går på at vår venn her, Mr. Corleone, ikke alltid klarer å holde seg innenfor rimelighetens rammer.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#20
Fordi at folk flest bryr seg om Spillegal. Hadde f.eks. Gamer.no-forumet gått til helvete hadde jeg brydd meg heller lite.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.