hyper street fighter 2 til PS2

har gledet med til dette i flere måneder nå. og så at det skulle det komme 28 mai til europa. Men jeg har lett etter det i en uke nå i diverse butikker men ikke funnet det ennå. noen som vet om det har blitt utsatt eller om det bare gjemmer seg for meg

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av ak74u@05.06.2004, 19.57
har gledet med til dette i flere måneder nå. og så at det skulle det komme 28 mai til europa. Men jeg har lett etter det i en uke nå i diverse butikker men ikke funnet det ennå. noen som vet om det har blitt utsatt eller om det bare gjemmer seg for meg
På Spaceworld(I min by) har de det, det følger med en animasjons film om street figther, ser rått ut, men jeg har slutta md spill.
uansett det finnes i butikker, du burd ekjøpe det fra e-bay eller qxl, hvis du ikke finner dt.

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Det spillet har en helt uakseptabel pris i Norge. Hvem gidder å gi 549kr for et 10 år gammelt spill. Tror heller jeg bestiller det på ebay eller play.com.
Jeg har sett det på EBgames og spiderman for de som lurte.

F

Fanta Boy

Gjest
Opprinnelig skrevet av Lurtz@05.06.2004, 20.29
Det spillet har en helt uakseptabel pris i Norge. Hvem gidder å gi 549kr for et 10 år gammelt spill. Tror heller jeg bestiller det på ebay eller play.com.
På Spaceworld selger de det for 299,- :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy+05.06.2004, 21.49-->
<!--QuoteBegin-Lurtz
@05.06.2004, 20.29
På Spaceworld selger de det for 299,- :tommelopp: [/b]
takk, sjekker ut spaceworld på sanvika stor center på mandag